Merkwaardige verdachte. Uitgedost in defensie outfit en uitingen maakt als; ik schiet je kapot etc'. Ff enkeltje GGZ dacht ik zo...
Laatste stuk begrijp ik niet helemaal. Neem aan dat beide heren bij hun dienstauto vandaan komen. Eén loopt naar de andere kant van de straat om een fiets te halen/overeind te zetten terwijl de ander de agressieve klant bewaakt. Niet persé 'goed of slecht' maar begrijp het (nog) niet helemaal. Is het wel een echte aanhouding? Geen oefening oid?
Ben benieuwd naar de persreactie.
Arrestatie 'militair' in Veen met veel geschreeuw. De arrestatie gebeurde met een hoop bombarie. Een in militaire kledij gestoken man is vrijdagmiddag gearresteerd in Veen. Dat gebeurde in de buurt van een speeltuintje. Veel mensen, waaronder ook kinderen, waren daarvan getuige. Volgens de website Aalburg.net hadden de agenten hun wapens getrokken. Op een Youtube-filmpje, gemaakt door een omstander, is te zien hoe de militair geknield op de grond zit en geboeid wordt. De toedracht van de arrestatie is nog niet bekend.
'Kinderen vonden het wel spannend'
Buurtbewoner David van Helden zag de arrestatie gebeuren terwijl hij met zijn kinderen in het speeltuintje was. "De kinderen vonden het wel spannend", zegt hij op Facebook. Bron:
http://www.omroepbrabant.nl/?news/1979451263/Arrestatie+militair+in+Veen+met+veel+geschreeuw.+Weer+een+FILMPJE+.aspxNog geen officieel persbericht van de politie gevonden, site doet het niet! Maar ik verbaas mij met de seconde meer over buurtbewoner Dave! Volgens mij was hij de enige die het spannend vond ipv de kinderen. Tenzij het voor hem nog niet duidelijk is wat "spannend" precies is als je kind vraagt of je naar huis gaat???