Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1989141 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

TDMdR

• Senior gebruiker
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #4550 Gepost op: 28 oktober 2013, 23:02:09
Citaat van: Asterix 900 link=msg=1214995 date=1382997111
Een fijne stand van zaken:

- De jongeman waarrond alles draaide, is alweer vrijgelaten. De onderzoeksrechter vond zijn aanhouding voor weerspannigheid niet langer noodzakelijk. Ook de twee gevangenisstraffen van in totaal 7 maanden die nog moesten worden uitgezeten (en waarmee alle onheil begon) zijn nu blijkbaar opeens ook niet meer zooo belangrijk.
- De drie broers van deze fijne kerel zitten nog wel vast.
- De 68-jarige papa is inmiddels vrijgelaten.
- 3 jongemannen (waaronder één minderjarige) zijn opgesloten omdat ze in de wijk een TV-ploeg met een nep vuurwapen hebben bedreigd.
- Toen één van die koorknapen werd opgepakt, was er alweer animo omdat de al even allochtone vriendjes deze brave jongeman wilden ontzetten.

Niettemin orakelt politiek correct Vlaanderen dat 99% van de inwoners in deze wijk brave immigranten zijn. Al hebben al die brave mensen blijkbaar niets gezien en weet niemand wie de stenengooiers zijn.

Wat dat betreft past Vlaanderen best wel bij Nederland... (om maar weer eens een andere discussie aan te zwengelen  998765)

• Senior gebruiker
Reactie #4551 Gepost op: 30 oktober 2013, 16:10:09

INRI

• Senior gebruiker
Reactie #4552 Gepost op: 30 oktober 2013, 16:32:01
Citaat van: 7194 link=msg=1215585 date=1383145809
Grote politieactie tegen drugshandel en witwassen

Van het landelijk parket.
Dat geluid van 0.35 klinkt mij bekend in de oren  :P Een paar weken terug is in een flat waar wij op uitkijken ook een inval gedaan. De voordeur was netjes in tweeën ;D

Hulpverleningsforum

• Forum Moderator
  • Senior gebruiker
    • HVforumNL
Reactie #4553 Gepost op: 8 november 2013, 17:05:15
Filmpje en discussie n.a.v. aangevallen burgeragenten in Amsterdam voorafgaand aan de wedstrijd Ajax-Celtic, samengevoegd met het item over dit incident in Aktueel: http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=79552.0

PWB

• Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
Reactie #4554 Gepost op: 13 november 2013, 22:17:24
Fight Police Officer Attacks Man, Man Defends Himself From Cop
Fight Police Officer Attacks Man, Man Defends Himself From Cop
policecrimecom
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.

Red

• HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #4556 Gepost op: 18 november 2013, 14:41:10
Bijzonder effectief, ik voel er wel wat voor. Meneer is genoeg gewaarschuwd in ieder geval.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

AureliusM

• Senior gebruiker
  • A'dam
Reactie #4557 Gepost op: 18 november 2013, 16:08:22
Citaat van: Red link=msg=1220956 date=1384779918
Uncooperative Drunk Gets Tased By Windsor Police Officers

klaar! bijzonder effectief wapen. Mss anders wel paar gewonden onder politie.

Red

• HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
Reactie #4558 Gepost op: 18 november 2013, 16:14:35
Inderdaad! Met zo'n reus ga je niet graag fysiek de strijd aan. Niet omdat je het niet gaat winnen, maar omdat de kans op letsel gewoon zeer reëel aanwezig is. Ze proberen het eerst fysiek, meneer verzet zich en vervolgens is de taser hier de perfecte oplossing. In deze situatie had pepperspray en/of de wapenstok waarschijnlijk veel minder goed gewerkt.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.

PWB

• Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
Reactie #4559 Gepost op: 18 november 2013, 16:28:15
Een dashcam video uit de VS. Een moeder wordt in haar minivan staande gehouden met haar vijf kinderen. Ze had te snel gereden. Ze werkt totaal niet mee, rijdt zelfs een keer weg, en uiteindelijk wordt er een agent door haar 14-jarige zoon aangevallen en op de auto geschoten .... ::)

Cops shoot into minivan with family of five inside
http://www.liveleak.com/view?i=e04_1384624968
By: Santorum_2012
Citaat
TAOS, N.M. (KRQE) - A simple traffic stop turned into a wild scene with a 14-year-old rushing a state cop, a high-speed chase and another officer firing at a fleeing minivan full of kids.Now the driver and her son are facing charges while New Mexico State Police are investigating the officers involved.

It all started Oct. 28 on a state highway south of Taos. A State Police officer pulled over Oriana Ferrell's minivan for going 71 mphr in a 55 mph zone. In the minivan with her were her five kids. The Taos News reports the children range in age from 6 to 18. On dash cam video you can see Ferrell and the officer argue after Ferrell couldn't decide whether to pay the $126 fine or contest it in court. The officer instructs her to turn her vehicle off and stay put before walking back to his car.But.

Ferrell drives off instead and the officer has to pull her over again. He doesn't appear happy as he approaches the driver's side door of the minivan.The officer yells for Ferrell to get out several times before reaching into the minivan to try and pull her out.In the dash cam video,
you can hear her children yelling for the officer to leave their mom alone and get off of her.

At one point Ferrell's 14-year-old son gets out of the minivan and starts walking towards the officer, but the boy thinks better of it after the officer draws his Taser and points it at the boy. He gets back in the van while the officer continues his struggle to get Ferrell out of the minivan."Look, I'm going to ask you one more time to get out of the vehicle and then I'm going to pull you out, OK?" the officer said. "You're already facing evading charges. You ran away from me.""Sir, I pulled back over, I didn't run away," Ferrell responded. "You see my children. I'm not doing anything wrong. I'm just trying to take them to the Rio Grande."

Finally, Ferrell agrees toget out and talk with the officer behind the minivan. The conversation
doesn't last long. When the officer tells her to turn around, Ferrell bolts back towards her minivan. The officer grabs her and a struggle ensues.That's when her 14-year-old son gets out of the car again and rushes the officer.

The boy and the cop have a short tussle. The officer draws his Taser again while the boy runs back into the minivan and closes the door.As backup officers pull up, the officer pulls out his baton and smashes one of the rear windows as the family screams
again. The minivan speeds off while another officer fires what appears to be three shots at the fleeing vehicle.Ferrell leads State Police on a high-speed chase into Taos before giving herself up in front of a hotel.

Ferrell and her 14-year-old son are both arrested. The mother gets child abuse and fleeing charges as well as a misdemeanor for possession of drug paraphernalia. The Taos News reports that State Police claim they found two marijuana pipes in the minivan. Her son is charged with battery of an officer.The family is reportedly from Memphis and was visiting New Mexico on an educational trip.

State Police are not releasing the names of the officers involved but say
they are both under investigation for the incident.
Read more at http://www.liveleak.com/view?i=e04_1384624968#86XPm02Pm6SRG9rk.99
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.