Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1988804 keer)

0 gebruikers (en 18 gasten bekijken dit topic.

KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #4851 Gepost op: 19 april 2014, 12:40:35
Citaat van: rens link=msg=1259756 date=1397859992
Mijn vraag is alleen waarom dat deze agenten niet even stoppen om te kijken of er niet iets met het voertuig is.

Hallo, het is een prio-1 rit, ik vraag me serieus af of je wel weet wat dat betekent. Dat kan betekenen dat je gewoon door rijdt ook al staat je voertuig in brand. Je hebt een goede reden om zo snel mogelijk op je bestemming te komen omdat er misschien mensenlevens op het spel staan. Een gevaar voor jezelf en anderen is gewoon stemmingmakerij. Dergelijke "bumps" komen vaker voor en dat deze toevallig op beeld staat maakt het niet ineens een stuk erger ofzo...


mark21

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 91


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #4853 Gepost op: 19 april 2014, 13:12:33
Citaat van: Hunter link=msg=1259851 date=1397904035
Hallo, het is een prio-1 rit, ik vraag me serieus af of je wel weet wat dat betekent. Dat kan betekenen dat je gewoon door rijdt ook al staat je voertuig in brand. Je hebt een goede reden om zo snel mogelijk op je bestemming te komen omdat er misschien mensenlevens op het spel staan. Een gevaar voor jezelf en anderen is gewoon stemmingmakerij. Dergelijke "bumps" komen vaker voor en dat deze toevallig op beeld staat maakt het niet ineens een stuk erger ofzo...

 O0
Niets aan toe te voegen. Af en toe sta ik echt verbaasd van het gebrek aan inlevingsvermogen bij sommigen...
Senior GGP / Oost-Brabant


thetwin84

  • EHBO,AED-bediener/evenementen vkr/hobby fotografie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,152
  • Dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    • EHBO-Hedrin
Reactie #4854 Gepost op: 19 april 2014, 13:43:49
Citaat van: mark21 link=msg=1259858 date=1397905898
http://www.youtube.com/watch?v=3X16MlpHUmU

Haha

Als ik eerlijk ben vind ik het persoonlijk geen haha... Hoe is het met de desbtreffende agent afgelopen pffff.... kun je flink letstel aan overhouden...
[URL=http://www.t-tools.nl/CCount/click.php?id=


tcf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 882
Reactie #4855 Gepost op: 19 april 2014, 17:31:07
Citaat van: Nick link=msg=1259859 date=1397905953
O0
Niets aan toe te voegen. Af en toe sta ik echt verbaasd van het gebrek aan inlevingsvermogen bij sommigen...

Inderdaad, helemaal mee eens. En om nog even uitgebreid antwoord te geven op je vraag Rens: het voertuig is daadwerkelijk gecontroleerd door de garage/dealer, geen schade. Was na afhandeling van het incident, waar men prio 1 naar toe onderweg was, al even vluchtig bekeken en voor de zekerheid die dag uit de roulatie gehaald.  Wat het incident betrof kan ik hier helaas niet vertellen maar geloof mij maar dat er zeker spoed bij nodig was. Vandaar dat deze zeer ervaren bestuurder hier inderdaad een klein foutje maakt, wordt hem op het laatste moment duidelijk dat hij beter rechtsaf ipv rechtdoor kan rijden. Voertuig kreeg wat onderstuur en dan is dit het gevolg...  :-X


quattromontanes

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 234
Reactie #4856 Gepost op: 19 april 2014, 23:54:13
Zijn richtingaanwijzer knipperde al een tijdje dus zo onverwachts was het nu ook weer niet. Maar de klap klinkt harden dan hij is een auto kan veel hebben O0
Mensen kunnen bot en scherp tegelijk zijn..


tcf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 882
Reactie #4857 Gepost op: 20 april 2014, 12:40:43
Een ri. aanwijzer aan zetten wil niet gelijk zeggen dat je daadwerkelijk naar die richting toe gaat, zeker niet als er steeds een andere 'richting/locatie' over de mobilofoon op dat moment wordt geroepen. En je dus continu een overweging aan het maken bent vanaf welke zijde je het best aan kan komen rijden. Dat kan echt per seconde verschillen met 'zo'n' incident.


HAPRPAA

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #4858 Gepost op: 21 april 2014, 12:54:20
Citaat van: thetwin84 link=msg=1259868 date=1397907829
Als ik eerlijk ben vind ik het persoonlijk geen haha... Hoe is het met de desbtreffende agent afgelopen pffff.... kun je flink letstel aan overhouden...

Ik hoop dat ik ernaast zit maar iets in mij zegt dat een collega dit gefilmd heeft en op Youtube heeft gezet. Fijne collega!


thetwin84

  • EHBO,AED-bediener/evenementen vkr/hobby fotografie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,152
  • Dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    • EHBO-Hedrin
Reactie #4859 Gepost op: 21 april 2014, 14:53:24
Citaat van: HAPRPAA link=msg=1261035 date=1398077660
Ik hoop dat ik ernaast zit maar iets in mij zegt dat een collega dit gefilmd heeft en op Youtube heeft gezet. Fijne collega!

Inderdaad, Fijne Collega, van je collega's moet je het hebben...  >:(
[URL=http://www.t-tools.nl/CCount/click.php?id=