Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1988800 keer)

0 gebruikers (en 14 gasten bekijken dit topic.

tcf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 882
Reactie #4860 Gepost op: 21 april 2014, 15:00:42
Heel erg triest als je zoiets plaatst inderdaad.  Zeker als collega zijnde!


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,430
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #4861 Gepost op: 21 april 2014, 16:17:12
Gouden video.
Heb me rot gelachen.

Even serieus: de omlijsting is natuurlijk discutabel, maar in plaats van het plaatsen te bekritiseren, is het misschien ook eens handig om te vertellen wat er misgaat en hoe dat anders had gemoeten.

Fouten maken doen we allemaal. Maar slechts de briljanten onder ons steken er het meest van op.


Rhonus

  • Ambu | BRW
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 442
Reactie #4862 Gepost op: 21 april 2014, 19:11:50
Lijkt me een simpel gevalletje van remhendel-verwisselen... I.p.v. de achterrem vol in te knijpen en met slippend wiel voor de verdachte tot stilstand te komen, per ongeluk het voorwiel te laten blokkeren waardoor je genadeloos voorover gaat.

Gewoon een lullig momentje en hopen dat je niet al te ongelukkig terechtkomt. Zie er persoonlijk de humor niet zo van in...
Ambulance (Chauffeur) Brandweer (Manschap & Chauffeur/Voertuigbediener, TS & HV)


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #4863 Gepost op: 21 april 2014, 19:31:05
Citaat van: Rhonus link=msg=1261196 date=1398100310
Gewoon een lullig momentje en hopen dat je niet al te ongelukkig terechtkomt. Zie er persoonlijk de humor niet zo van in...

Zie ik ook niet helemaal. Kan prima gebruikt worden voor interne evaluatie, maar zoiets hoeft niet op het www terecht te komen, lijkt me.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #4864 Gepost op: 25 april 2014, 22:30:55
Man probeert zelfmoord te plegen, maar de Franse militaire politie steekt hier een stokje voor door de man in zijn been te schieten.
LiveLeak.com - [EN sub] The French gendarmerie (police) prevented a man from committing suicide
PG24


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #4865 Gepost op: 28 april 2014, 14:20:37
Nederlands/Turkse 'supporters' van Feherbaçe rellen in Rotterdam om het kampioenschap van hun club in Turkije te vieren. Politieoptreden vanaf 0:36 waarbij meerdere malen een politiehond wordt bekogeld met zwaar vuurwerk.  :-X

http://www.youtube.com/watch?v=upev6fCL00c#ws
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


nexxon

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 59
Reactie #4866 Gepost op: 28 april 2014, 19:35:16
Die hondengeleider had na die eerste knal van schrik die riem los moeten laten. Zulken verdienen het om gebeten te worden.


Tony-cc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 265
Reactie #4867 Gepost op: 29 april 2014, 06:29:36
Citaat van: nexxon link=msg=1263194 date=1398706516
Die hondengeleider had na die eerste knal van schrik die riem los moeten laten. Zulken verdienen het om gebeten te worden.
Zou je misschien denken, maar i.v.m. de veiligheid van de hond kun je deze nooit loslaten bij een menigte (zolang je de riem vast hebt kun je de hond ondersteunen/helpen, los is die op zichzelf aangewezen)...
Dat zulke types het wel verdienen om gebeten te worden daar kan ik mij wel iets bij voorstellen... :-X
"In canibus confidimus"  -  "In dogs we trust"  Alle bijdragen door mij geplaatst op dit forum zijn op persoonlijke titel...


guest16442

  • Gast
Reactie #4868 Gepost op: 29 april 2014, 10:47:27
Lijkt er volgens mij zelfs op dat de hond even een hap lijkt te willen nemen van een agent.  :P


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,085
Reactie #4869 Gepost op: 29 april 2014, 11:02:41
Dat had hij ook gedaan als hij niet terug getrokken was. Honden herkennen dienstkleding niet altijd O0
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein