Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1986868 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #540 Gepost op: 6 december 2010, 22:49:48
Maar wie is hier verkeerd bezig, de cameraman en youtube distributeur of de acteurs... En zijn ze wel zo verkeerd bezig?

Onder elkaar geintjes maken moet kunnen, dit (laten) filmen niet... Je weet immers dat dit soort filmpjes erg in trek zijn en erg nadeling (kunnen) zijn voor je loopbaan ....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Rein

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 894
Reactie #541 Gepost op: 7 december 2010, 01:43:27
Zoals boven word gezegd, er zijn mensen vertrokken om minder, ken een jongen die naar de deur werd verwezen het 2e jaar omdat hij z'n ID kwijt was geraakt, dat hij het weer had gevonden, maakte niets uit.

Aha, vandaar dat een Aspirant zo blij was dat ik zijn legitimatiebewijzen (intern/extern), handboeisleutel en een pas voor gebruik GVB-voertuigen welke ik had gevonden één op één wilde overdragen. juhf bkll


Uitgerust!

  • Veiligheids functionaris overheid, vrijwilliger BRW
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 589
  • Pluk de dag!
Reactie #542 Gepost op: 7 december 2010, 10:11:05
Persoonlijk vind ik dit een domme actie om juist dit op YouTube te zetten. Dit is vragen om problemen. Het grootste probleem is met de gemiddelde niet verder denkende burger dat iedere politieagent dit moet horen.

Denk dat het korps waar toe deze aspiranten behoren ook niet echt heel gelukkig is met dit flimpje.

De politie is een afspiegeling van de maatschapij, met je uitspraak doel je op je eigen collega's?  a13
“Loop niet voor me, want ik volg niet.  Loop niet achter me, want ik leid niet.  Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #543 Gepost op: 7 december 2010, 10:12:34
De politie is een afspiegeling van de maatschapij,

Leuke kreet die door de hoge leidingen is bedacht. Maar dat is dus niet zo...  ;)


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #544 Gepost op: 7 december 2010, 10:13:09
Zoals boven word gezegd, er zijn mensen vertrokken om minder, ken een jongen die naar de deur werd verwezen het 2e jaar omdat hij z'n ID kwijt was geraakt, dat hij het weer had gevonden, maakte niets uit.

Daar zal wel meer gebeurd zijn. Hoewel je wat uit te leggen hebt zijn wij ook nog mensen en raken ook wij nog wel eens wat kwijt. Vaak zie je dat dit de bekende druppel is en naar buiten toe als reden wordt gezegd voor ontslag omdat dat makkelijker is dan zeggen dat je eigenlijk al 2 jaar er met de pet naar gooit.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #545 Gepost op: 7 december 2010, 10:14:20
De politie is een afspiegeling van de maatschapij

Ja, en het filmpje brengt dit in beeld...  juhf bkll


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #546 Gepost op: 7 december 2010, 13:21:32
Filmpje was gisteravond ook in het POWnews


amb

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 274
  • wat moet dat moet
Reactie #547 Gepost op: 9 december 2010, 20:52:04
Ook een  uniform kan je huren


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #548 Gepost op: 10 december 2010, 21:24:01
Tijd voor filmpjes... Hier een documentaire van de Duitse SEK. De laatste paar minuten opnamen van een AMOK-procedure. Aanrader!

Polizei - Das SEK Sachsen-Anhalt 1/2

Polizei - Das SEK Sachsen-Anhalt 2/2


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #549 Gepost op: 11 december 2010, 19:54:16
Kijk, nu ben ik wel wat gewend, maar dit slaat eigenlijk alles... ???


2 gekke mocro meisjes Slopen een politie wagen