Waar komt het idee vandaan dat ik mij nu aangevallen voel? Misschien komt dat omdat een forum geen ideale manier van communiceren is maar dat is niet het geval, ik begrijp simpelweg niet waarom het nodig is om de ervaring als collega bij het blauwe erbij te betrekken terwijl je me niet kent en niet weet wat er in mijn rugzakje zit
Begrijp me niet verkeerd, ik vind zelf alleen maar dat de toon van de agenten niet erg lekker klinkt en ik kan het mij goed voorstellen dat een burger dit geen fijne benadering vindt.
Durf te lezen waarom het gaat.
Uit je antwoorden is vrij makkelijk op te maken dat je e.e.a. niet hebt begrepen mbt controle rbw knt en vergunning. Je geeft aan dat als ze de man kennen waatom ze dan moeten controleren. Daarna zeg je dat ze ook wat moeten doen met de papieren. Daar kun je ook niet over oordelen want dat staat niet op film.
Hoop dat je het nu snapt en anders komt dat nog wel.
En die collega in het filmpje ken je ook niet, dus die hoef je niet meteen op basis van 1 filmpje uit te maken voor verveelde zure vent die zich laat kennen. M.i. heeft die opmerking geen meerwaarde.