0 gebruikers (en 27 gasten bekijken dit topic.
Wie kan er een inhoudelijke reactie geven op een filmpje van 9 seconden? Volgens mij voegt dit filmpje vrij weinig toe aan het topic...
Het lijkt wel een trend te worden om de ME zonder lange wapenstok op te laten treden..Ook in Amsterdam mogen wij elk weekend op komen draven om de collega's bij te staan op de uitgaanspleinen maar de lange wapenstok moet in de bus blijven. Zelfs de bus mag niet meer zichtbaar aanwezig zijn..het wordt volgens mij tijd dat de betreffende teams zelf hun broek gaan ophouden zo dat de collega's van de ME op hun eigen team kunnen werken...scheelt een hoop geld en man uren...Dat wil men toch zo graag bij de Nationale Politie
Heeft dat niet iets met de 'vernieuwde aanpak' van de ME te maken? Als je daar met bussen het plein op komt rijden en met schilden en wapenstok gaat staan dan komt dat nogal agressief over, en kan het ook geweld uitlokken.Zie het filmpje van de Politieacademie: http://www.youtube.com/watch?v=dBHq2CUCUfQ#ws
Beste Daniel...zijn de woorden van theoretici..weet niet of jij er ook een bent maar je reactie over bussen,schilden en wapenstokken wijzen wel in die richting.. Die mevrouw zegt een wijs woord en wel dat de commandanten zelf in staat zijn hoe en wanneer er opgetreden gaat worden..dus mijn statement is roep geen ME in dienst als je ze niet op de juiste manier (Flex) gebruikt maar rooster je eigen personeel in..nu maak je misbruik van personeel van andere teams..
ME met korte wapenstok, is geen ME.Behalve dan de ME vergoeding...