Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1993468 keer)

0 gebruikers (en 12 gasten bekijken dit topic.

Red Cross Medic

  • Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,176
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #6000 Gepost op: 4 mei 2015, 00:16:53
Citaat van: Asterix 900 link=msg=1347866 date=1430690770
De man met grijze capuchon ter hoogte van de doellijn

http://www.youtube.com/watch?v=tr8wOUWdhKM
Oke wie niet luisteren wil moet maar voelen...maar dit wens je niemand toe.
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge


FF4266

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 849
  • Centralist & Bevelvoerder
Reactie #6001 Gepost op: 4 mei 2015, 00:20:29
Hmm... Ik zie het echt niet maar het zal er vast zijn..


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,047
    • Harm Infra Transport
Reactie #6002 Gepost op: 4 mei 2015, 00:20:37
Citaat van: Red Cross Medic link=msg=1347879 date=1430691413
Oke wie niet luisteren wil moet maar voelen...maar dit wens je niemand toe.
Ja hoor, ik wel. Ook daar wordt meermaals gewaarschuwd alleen daar schiet men ook daadwerkelijk. En als dat vaker zal gebeuren zal men ook meer gaan nadenken of men ook zal gaan rellen.

Net als in de VS, rellen aldaar bij wedstrijden zijn er wel totdat SWAT ter plaatse is dan ineens zijn de rellen over.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #6003 Gepost op: 4 mei 2015, 00:23:07
Bedenk ook dat in Polen er daadwerkelijk nog halve knokploegen rondlopen tussen de "supporters". Daar gaat het er nog aan toe zoals jaren geleden in Engeland en NL en dan nog even een paar tandjes harder
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Red Cross Medic

  • Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,176
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #6004 Gepost op: 4 mei 2015, 00:29:04
Citaat van: Groenemotormuis link=msg=1347885 date=1430691787
Bedenk ook dat in Polen er daadwerkelijk nog halve knokploegen rondlopen tussen de "supporters". Daar gaat het er nog aan toe zoals jaren geleden in Engeland en NL en dan nog even een paar tandjes harder
Maargoed het effect van een rubberen kogel moet na mijn weten nooit fataal zijn...

Ondanks dat wij in Nederland wat braver zijn dan de landen om ons heen. De Nederlandse politie kan dan wel lief gevonden worden, maar de aanpak met betrekking tot de wapens en geweldsinstructie vind ik toch wel fijner hier :p.

Ik doel alleen op het feit dat ik niet iemand de dood gun, als een agent besluit met een rubberen kogel een signaal af te geven van 'rot op'.
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge


Nachtbroeder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
Reactie #6005 Gepost op: 4 mei 2015, 00:34:46
Citaat van: Red Cross Medic link=msg=1347886 date=1430692144
Maargoed het effect van een rubberen kogel moet na mijn weten nooit fataal zijn...


Als je een hoogenergetisch voorwerp op iemand afschiet en die raakt een verkeerde plek kan dat fataal zijn  ;)


Red Cross Medic

  • Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,176
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #6006 Gepost op: 4 mei 2015, 00:36:40
Citaat van: -Joost- link=msg=1347888 date=1430692486
Als je een hoogenergetisch voorwerp op iemand afschiet en die raakt een verkeerde plek kan dat fataal zijn  ;)
et blijft zuur! ik zie het zeker niet als een verwijt richting een individu.
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge


Dion

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,214
Reactie #6007 Gepost op: 4 mei 2015, 10:44:01
Citaat van: Red Cross Medic link=msg=1347886 date=1430692144
Maargoed het effect van een rubberen kogel moet na mijn weten nooit fataal zijn...
De term is niet voor niks 'less lethal' ipv 'non lethal'.


Tony-cc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 265
Reactie #6008 Gepost op: 4 mei 2015, 14:41:05
Aan het bloed te zien wat na de impact verschijnt lijkt hij in de halsstreek of gezicht geraakt te zijn...
Hier een vervolgvideo op het 'incident' waarbij men ondertussen aan het reanimeren is....

http://www.youtube.com/watch?v=257XqWTQVqU
"In canibus confidimus"  -  "In dogs we trust"  Alle bijdragen door mij geplaatst op dit forum zijn op persoonlijke titel...


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #6009 Gepost op: 4 mei 2015, 16:19:50
Zoveel bloed in 3 seconden? Dat moet een slagader zijn...