Het zijn van die momenten dat ik verlang naar een klein, extra, afgeschermd gedeelte.
En voor de negatievelingen: nee niet om iets te verbergen of te verbloemen!
Ik weet niet of je het in de gaten hebt.
Maar juist de spelingen op de man maakt het dat het al bijna een afgesloten forum is voor agenten waar forumleden al niet meer op reageren. Juist omdat hun reactie's gelijk worden gezien als negatief zijn op de blauwe tak.
Als je de foratopics gaat nalezen dan moet ook jou opvallen dat het vooral de blauwe kant ( met in de hoofdrol 1 persoon ) is die valt over commentaar en ook niet een andere kant van een verhaal of mogelijk verhaal wil zien. Blauw is heilig lijkt het wel.
En nee het is niet alleen de blauwe kant, elke kant die commentaar krijgt schermt gelijk met "jij weet niet hoe mijn werk is".
Newsflash, er zijn meer mensen die het werk hebben uitgevoerd of nog steeds uitvoeren. Net als de mensen die in de verdediging springen zijn er ook mensen die commentaar geven uit juist de eigen sectoren.
Wees eens reel, en kijk ook eens door de bril van diegene die het commentaar geeft. Want dan kom je er achter dat zoals hij het kan zien het ook kan zijn, wil niet zeggen dat hij gelijk heeft maar op basis van beelden die getoond worden redeneren dat optreden van welke kant dan ook altijd juist is......
Het roepen van "dit is maar een klein gedeelte van wat er is gebeurt" als er commentaar wordt gegeven slaat ook op het verdedigen van de beelden, tenzij je er irl bij was.