Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1986947 keer)

0 gebruikers (en 19 gasten bekijken dit topic.

Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #630 Gepost op: 10 februari 2011, 19:54:14
Op die plek hebben ze normaal een traffic advisor zitten. Vraag me af of de agenten dit nou een vooruitgang zullen vinden!

Zal dit niet gewoon net als in nederland zijn dat je hier door middel van pijlen ook een traffic advisor
krijg? Misschien dat onze grote balken vraagbaak Caprice hier uitsluitsel over kan geven?
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Edwinvw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 594
Reactie #631 Gepost op: 10 februari 2011, 20:35:39
Zal mogelijk al op het forum voorbij zijn gekomen, maar niet iedereen (zoals ik) kijkt verder dan een aantal topics.

Filmpje van AT:
http://www.mediatv.nl/nieuws/5495/Arrestatieteam_ingezet_na_schietpartij_%28video%29.html
Bron: MEDIATV.NL


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #632 Gepost op: 10 februari 2011, 22:38:10
Zal dit niet gewoon net als in nederland zijn dat je hier door middel van pijlen ook een traffic advisor
krijg? Misschien dat onze grote balken vraagbaak Caprice hier uitsluitsel over kan geven?

Ja, dat zal vast wel kunnen. Persoonlijk vind ik dat toch een stuk minder duidelijk. Een tijdje geleden stond hier een filmpje van een Rotterdamse bus met de tekst "<<< ONGEVAL <<<". Ik was er natuurlijk niet bij, dus weet niet hoe zichtbaar het in de praktijk is, maar op het filmpje was het bar slecht. Dat zie je volgens mij pas als je erlangs rijdt ;).
Senior GGP / Oost-Brabant


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #633 Gepost op: 11 februari 2011, 00:06:01
Ja, dat zal vast wel kunnen. Persoonlijk vind ik dat toch een stuk minder duidelijk. Een tijdje geleden stond hier een filmpje van een Rotterdamse bus met de tekst
"<<< ONGEVAL <<<". Ik was er natuurlijk niet bij, dus weet niet hoe zichtbaar het in de praktijk is, maar op het filmpje was het bar slecht. Dat zie je volgens mij pas als je erlangs rijdt ;).

Ik heb jou voorbeeld regelmatig gezien maar het Amerikaanse systeem wat hier boven staat zou 100 x meer opvallen.
De matrixborden die op de politiewagens hier zitten zijn gewoon te klein om het vanaf een redelijke afstand goed te kunnen zien.
Bovendien zitten de meeste te laag om het snel en goed te lezen.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #634 Gepost op: 16 februari 2011, 22:58:04
http://www.liveleak.com/view?i=da8_1297870586

Estonian Market Seller Goes Ballistic With Finnish Police

Politie in Finland, met een agressief klant. Komen niet geheel zonder schade uit de strijd(bloed neus). Maar winnen wel. O0


sylvester1986

  • Gast
Reactie #635 Gepost op: 16 februari 2011, 23:07:39
Ik Ben benieuwd of omstanders later ook last kregen van de spray aan het begin van de video, want dat lijkt me een beste wolk spray.


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #636 Gepost op: 16 februari 2011, 23:16:06
Dat wilde ik net zeggen... Het lijkt wel poeder.  :o


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #637 Gepost op: 16 februari 2011, 23:20:27
http://www.liveleak.com/view?i=da8_1297870586

Politie in Finland, met een agressief klant. Komen niet geheel zonder schade uit de strijd(bloed neus). Maar winnen wel. O0

Het is net of die pepper bijna op is :S werkt ook zeer goed  :o En mochten er mensen voor een ploertendoder zijn
als wapenstok zie ik hier ook diverse punten waarom het misschien niet komen bij de nederlandse politie. Ik denk als
zulke slagen op de knie worden gemaakt met onze wapenstok dat die gozer wel vrij snel ligt.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #638 Gepost op: 16 februari 2011, 23:53:41
Volgens mij is het geen pepperspray maar traangas.
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #639 Gepost op: 16 februari 2011, 23:55:27
Volgens mij is het geen pepperspray maar traangas.

Denk het niet, hier mee is de politie in Finland niet uitgerust,

Equipment

    * Glock 17
    * Heckler & Koch MP5
    * Heckler & Koch G36C
    * Taser X26
    * Baton
   * Pepper spray
    * Handcuffs
    * Light and heavy armor

bron: wikipedia