Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 2007990 keer)

0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.

DaMook

• Senior gebruiker
  • BHV'er
Reactie #6840 Gepost op: 17 juni 2016, 00:42:05
Citaat van: Prio1 link=msg=1430526 date=1466113230
Leuk, maar ik vind het wel lastig kijken !

Vind ik wel meevallen, je kunt rondkijken, maar als je dat niet wil laat je hem gewoon vooruit kijken.

Wel lastig kijken als je browser het niet ondersteund en je het hele 360 graden beeld in beeld hebt (safari (helaas) bijvoorbeeld). Het word tijd dat alle browsers het ondersteunen.

Deze filmpjes bij voorkeur in de google chrome browser kijken.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)

Bert65

• Heden vervoersbranche, voorheen medewerker Dierenambulance
  • Senior gebruiker
Reactie #6841 Gepost op: 17 juni 2016, 00:43:43
Dank je voor de tip want met safari heb je inderdaad het idee dat je een slok teveel op hebt.

Groenemotormuis

• Utrecht
  • Senior gebruiker
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #6842 Gepost op: 17 juni 2016, 09:14:51
Citaat van: Prio1 link=msg=1430526 date=1466113230
Leuk, maar ik vind het wel lastig kijken !
Wel mooi om te zien dat ze ook bij de politie zo mee gaan met hun tijd. En dit soort beelden moet je eigenlijk gewoon op je mobiele apparaat (telefoon of tablet) bekijken of als je geluk hebt met je VR bril.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v

Ko van Leeuwen

• Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #6843 Gepost op: 17 juni 2016, 11:01:16
Citaat van: Groenemotormuis link=msg=1430556 date=1466147691
Wel mooi om te zien dat ze ook bij de politie zo mee gaan met hun tijd. En dit soort beelden moet je eigenlijk gewoon op je mobiele apparaat (telefoon of tablet) bekijken of als je geluk hebt met je VR bril.
Je moet natuurlijk helemaal niets ;-)
Het idee dat je een bepaald apparaat of een bepaalde browser moet gebruiken geeft aan dat deze techniek nog onvolwassen is. Laatst was er bij ons ook een wethouder die hier mee speelde. Om het te bekijken moest is op Facebook inloggen op mijn mobiel, gaan staan en in de rondte gaan draaien. En dat terwijl er een dikke PC met twee schermen op mijn bureau staat!

Meneer

• Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
    • Politieserie
Reactie #6844 Gepost op: 17 juni 2016, 16:12:22
Citaat van: Ko van Leeuwen link=msg=1430587 date=1466154076
Je moet natuurlijk helemaal niets ;-)
Het idee dat je een bepaald apparaat of een bepaalde browser moet gebruiken geeft aan dat deze techniek nog onvolwassen is. Laatst was er bij ons ook een wethouder die hier mee speelde. Om het te bekijken moest is op Facebook inloggen op mijn mobiel, gaan staan en in de rondte gaan draaien. En dat terwijl er een dikke PC met twee schermen op mijn bureau staat!
Tja, een pc heeft geen G-sensor. Dat apple het nog niet ondersteund verbaasd mij niets, die zijn altijd vrij laat met dit soort dingen. Ik vind het in ieder geval wel een mooie techniek!

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #6845 Gepost op: 17 juni 2016, 16:24:58
Dat de Mac het niet goed weergeeft ligt deels aan de browser en deels aan de ontwikkelaar. De iPhone was tegelijk met Android in de ondersteuning van 360 graden video's op bv YouTube.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

Meneer

• Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
    • Politieserie
Reactie #6846 Gepost op: 17 juni 2016, 16:55:20
Ah oke, check!

Fletwed

• Senior gebruiker
Reactie #6847 Gepost op: 17 juni 2016, 20:14:22
Met een 360 bril helemaal leuk om te zien, maar dat geldt voor alle 360-filmpjes ;)

PWB

• Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
Reactie #6848 Gepost op: 25 juni 2016, 21:04:33
Aanhouding in Amsterdamse metro.
politie inzet vanaf 2:00

! No longer available
Upload door Soufiane Zarifi
Gepubliceerd op 6 mei 2016
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.

Asterix 900

• Railsector België & ex-centralist 112 België
  • Senior gebruiker
Reactie #6849 Gepost op: 27 juni 2016, 07:09:19
Wat een labbekak van een vrouwelijke collega, zeg  >:(

Tiener pleegt diefstal en valt dan agent aan: "Afgeranseld omdat hij zijn beroep uitoefent"

Een Brusselse politieagent is afgelopen donderdag aangevallen tijdens een interventie in Laken. Hij werd opgeroepen na een diefstal. De twee dieven waren gevlucht nog voordat de politie arriveerde, maar één van hen werd even later herkend. De politie wilde hem ondervragen, maar daar had de verdachte -een jongen van amper 17 jaar- duidelijk geen zin in. Op amateurbeelden is te zien hoe hij de agent aanvalt.

De agressieve dief klampte zich vast aan zijn slachtoffer en het duurde een volle minuut voordat een collega met hulp van omstaanders de politieman konden bevrijden. De agent werd even later overgebracht naar het ziekenhuis en zal nog een week lang niet kunnen werken. De 17-jarige is opgepakt en overgeleverd aan het Brussels parket.

Ilse Van de Keere, de woordvoerster van de politie Brussel-Hoofdstad, betreurt het geweld. "Ons politiekorps veroordeelt deze actie waarvan onze collega het slachtoffer is geworden ten strengste. Het is niet normaal en het is zelfs stuitend dat een man of vrouw op de grond geworpen en afgeranseld wordt omdat hij zijn beroep uitoefent", klinkt het.

! No longer available