Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1986978 keer)

0 gebruikers (en 18 gasten bekijken dit topic.

Professor in fictie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 416
  • ^Samen sta je sterk^
Reactie #700 Gepost op: 9 maart 2011, 19:19:27
Nee, je leert om assistentie te vragen, je wapenstok te trekken en klappen met een wapenstok uit te delen, op het moment dat je in het nauw gedreven wordt....

Nounou zoveel verkeerds doet die journalist toch niet? Om hem dan gelijk bot en blauw te rammen omdat hij een vallende motoragent filmt.


(of reageerde je soms op een ander onderwerp? :) )
Freude am Fahren


Vinn

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 202
Reactie #701 Gepost op: 9 maart 2011, 19:33:25
Nounou zoveel verkeerds doet die journalist toch niet? Om hem dan gelijk bot en blauw te rammen omdat hij een vallende motoragent filmt.
(of reageerde je soms op een ander onderwerp? :) )

Ja dat klopt


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #702 Gepost op: 9 maart 2011, 21:14:47
Nounou zoveel verkeerds doet die journalist toch niet? Om hem dan gelijk bot en blauw te rammen omdat hij een vallende motoragent filmt.


(of reageerde je soms op een ander onderwerp? :) )

Hahaha  O0

Overigens vind ik die journalist wel erg sneu. Eerst even 10 seconden nadenken en dan besluiten om niet de helpende hand te bieden. "Meneer, wat doet u nu?". Sneu.
Senior GGP / Oost-Brabant


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #703 Gepost op: 11 maart 2011, 12:44:56
lekker duidelijk weer, meerdere discussies door elkaar heen...  :D

Wat betreft de brigadier in Schagen:
Kan me vooral druk maken om die kansloze gasten, hun hele (agressieve) houding spreekt boekdelen;
Je kunt je voorstellen dat je jezelf als burger, beveiliger of bijvoorbeeld winkelier behoorlijk machteloos voelt met zo'n groep tegenover je. In dit geval dus een politieman, die iets meer middelen tot zijn beschikking heeft om ze van zich af te houden. Wat dat betreft alleen maar respect dat hij zo rustig blijft.
tsja, en dan die titel van dit filmpje, grote onzin natuurlijk. In een 'echte' 'politiestaat' hadden minstens 2 van die gasten al een kogel in hun knieen (of hoger...) gehad.

En het AT5 filmpje:
heel erg zielig om dit online te zetten, die AT5 reporter heeft volgens mij teveel filmpjes met ene Rutger van GeenStijl gekeken met zijn mislukte imitatie... weet je tenminste weer wat ze allemaal met die subsidie doen.
Samen sterk in de hulpverlening!


Professor in fictie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 416
  • ^Samen sta je sterk^
Reactie #704 Gepost op: 11 maart 2011, 13:12:41
lekker duidelijk weer, meerdere discussies door elkaar heen...  :D

Wat betreft de brigadier in Schagen:
Kan me vooral druk maken om die kansloze gasten, hun hele (agressieve) houding spreekt boekdelen;
Je kunt je voorstellen dat je jezelf als burger, beveiliger of bijvoorbeeld winkelier behoorlijk machteloos voelt met zo'n groep tegenover je. In dit geval dus een politieman, die iets meer middelen tot zijn beschikking heeft om ze van zich af te houden. Wat dat betreft alleen maar respect dat hij zo rustig blijft.
tsja, en dan die titel van dit filmpje, grote onzin natuurlijk. In een 'echte' 'politiestaat' hadden minstens 2 van die gasten al een kogel in hun knieen (of hoger...) gehad.

En het AT5 filmpje:
heel erg zielig om dit online te zetten, die AT5 reporter heeft volgens mij teveel filmpjes met ene Rutger van GeenStijl gekeken met zijn mislukte imitatie... weet je tenminste weer wat ze allemaal met die subsidie doen.    

@Live
+1
(om even verder te gaan op de Geen Stijl en Fok tour) O0
Freude am Fahren


sylvester1986

  • Gast
Reactie #705 Gepost op: 11 maart 2011, 15:08:50
Ik vind die 'journalist' van AT5 inderdaad ook wel erg zielig overkomen, eerst stom wachten en niet direct de helpende hand bieden en dan de reactie als: ' hij staat er heel mooi op' ook erg sneu.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #706 Gepost op: 12 maart 2011, 15:20:00
Volgens mij is deze reportage hier nog niet bekend.

Van: politiegrn | Gemaakt op: 21 dec 2010

Hulp bij een ernstig ongeval kan het begin van zijn dag zijn.
Johan Clermonts is motoragent bij Regiopolitie Groningen en houdt zich dagelijks bezig met het verkeer in de omgeving Groningen-Haren.
Hij handelt aanrijdingen en pechgevallen af, begeleidt het verkeer bij evenementen en voetbalwedstrijden en houdt de doorstroming in de spits in de gaten.
Ook begeleidt hij VIP-transporten van bijvoorbeeld het Koninklijk huis en houdt hij controles.
Soms opvallend zichtbaar, soms op een onopvallende motor.
Dat mensen veilig op weg kunnen zijn, is zijn doel. Helaas gaat het soms fout.
Wat dat met hem doet vertelt Johan in dit filmpje.

Ik was de laatste die haar sprak. Dat blijft me altijd bij.

http://www.youtube.com/user/politiegrn#g/u
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Dion

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,214
Reactie #707 Gepost op: 12 maart 2011, 16:46:14
Die laatste zin: "Onder een uniform zit gewoon een mens.", prachtig. Jammer dat niet iedereen dat beseft...  ::)
Mooi filmpje :)


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,953
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch