Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 2004626 keer)

0 gebruikers (en 13 gasten bekijken dit topic.

JackM

• HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
Reactie #840 Gepost op: 19 mei 2011, 20:25:10
Ja, en? Da's dan jammer, maar met een kind van die leeftijd heb je m.i. ook helemaal niets te zoeken in een voetbalstadion.  :-X  (en zeker niet bij Feijenoord ;D 98uiye)
Pardon? Wat is dit voor jereinste onzin? JE mag niet niet met je kind van 3 naar een wedstrijd van notabene JONG feyenoord gaan? Wat is dat voor omgekeerde wereld?
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.

KME

• Gast
Reactie #841 Gepost op: 19 mei 2011, 20:31:30
Ja, en? Da's dan jammer, maar met een kind van die leeftijd heb je m.i. ook helemaal niets te zoeken in een voetbalstadion.  :-X  (en zeker niet bij Feijenoord ;D 98uiye)

Das dan jammer??? Ga ik te ver als ik zeg dat ik twijfel aan jouw hersencapaciteit???

Dinges

• Senior gebruiker
Reactie #842 Gepost op: 19 mei 2011, 20:55:57
Tja, wat Erdebee denk ik bedoelt is dat het tegenwoordig net zo gevaarlijk is om met je kind naar zo'n schijnbaar beladen wedstrijd te gaan, als om 00.05uur met de jaarwisseling over straat gaan lopen met je 3-jarige.  ;D ;)

C337

• Senior gebruiker
Reactie #843 Gepost op: 19 mei 2011, 21:08:44
Strippenkaart politie met veelplegers, politie AA district 3 flierbosdreef.

Strippenkaart politie met veelplegers. lekker creatief.
user: mindcontrol969

Dit hoort toch niet in handen van een burger ?

PietjePuk

• Senior gebruiker
Reactie #844 Gepost op: 19 mei 2011, 21:12:14
Strippenkaart politie met veelplegers, politie AA district 3 flierbosdreef.

Strippenkaart politie met veelplegers. lekker creatief.
user: mindcontrol969

Dit hoort toch niet in handen van een burger ?
Agenten, het zijn net mensen die wel eens iets verliezen / kwijt raken.

jegor

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #845 Gepost op: 19 mei 2011, 22:12:25
En wat is de bedoeling van deze strippenkaart, veelplegers niet oppakken totdat ze veel straf hebben openstaan ofzo?

Red

• HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
Reactie #846 Gepost op: 19 mei 2011, 22:19:24
Als ik het zo zie dan wacht het cjib en het rico totdat ze de termijn van 60 dagen gevuld hebben. (Het gaat dan dus om boetes en niet om strafrechtelijke veroordelingen) En dan worden ze van straat geplukt wanneer de politie er vanaf wil zijn. Dat kan dus met kerst, of koninginnedag etc. etc.

Dan hoeven we niet iedere maand naar ze op zoek omdat ze weer drie dagen moeten zitten, maar gaan ze een keer in de zoveel tijd meteen 60 dagen zitten.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.

erdebee

• EHV+AED / BHV / IT / Fotograaf
  • Senior gebruiker
    • Erdebees website
Reactie #847 Gepost op: 19 mei 2011, 22:34:01
Och, och, och. Allemaal op de teentjes getrapt?

Sorry, maar WAT?! ???
Pardon? Wat is dit voor jereinste onzin? JE mag niet niet met je kind van 3 naar een wedstrijd van notabene JONG feyenoord gaan? Wat is dat voor omgekeerde wereld?
Das dan jammer??? Ga ik te ver als ik zeg dat ik twijfel aan jouw hersencapaciteit???
Geen enkele reden om aan mijn hersencapaciteit te twijfelen, in tegendeel zou ik zeggen. Moet je alleen wel even verder lezen, wordt het voor jouw hersencapaciteit ook wat duidelijker.

Tja, wat Erdebee denk ik bedoelt is dat het tegenwoordig net zo gevaarlijk is om met je kind naar zo'n schijnbaar beladen wedstrijd te gaan, als om 00.05 uur met de jaarwisseling over straat gaan lopen met je 3-jarige.  ;D ;)

Wat ik bedoel (dat ik dat ook nog uit moet leggen...... :'( ) is dat er tegenwoordig (helaas!) bij het voetballen vaker wél ellende is dan geen ellende in het stadion en dat ik het niet van ouderlijke verantwoordelijkheid vind getuigen dat je een/je kind in die leeftijd daar mee naartoe neemt. (We hebben het nog steeds over rond de 3 jaar jong, niet over een tiener)

Dinges

• Senior gebruiker
Reactie #848 Gepost op: 19 mei 2011, 22:39:56
Wat ik bedoel (dat ik dat ook nog uit moet leggen...... :'( ) is dat er tegenwoordig (helaas!) bij het voetballen vaker wél ellende is dan geen ellende in het stadion en dat ik het niet van ouderlijke verantwoordelijkheid vind getuigen dat je een/je kind in die leeftijd daar mee naartoe neemt. (We hebben het nog steeds over rond de 3 jaar jong, niet over een tiener)

Ben ik met je eens. Als ik dat publiek zo eens bekijk, zou ik daar nooit met mijn 3-jarige tussen gaan zitten. Zeker niet als je dondersgoed weet dat e.e.a. gaat escaleren etc.

sylvester1986

• Gast
Reactie #849 Gepost op: 19 mei 2011, 22:50:02
Ik denk dat je alleen in de randstad niet je kind mee kan nemen, hier in het noorden is het toch wel rustiger.