Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1987197 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #940 Gepost op: 20 juni 2011, 03:08:15
JDTV is ook bekend van de filmpjes over de vrouw, die langer als een jaar voor een politiebureau in Hoofddorp heeft gezeten :-X
Veel meer hoef ik daar over niet te vertellen denk ik, als je een aantal filmpjes bekijkt weet je in welke hoek je het moet zoeken
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


YNPD

  • Agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 393
Reactie #941 Gepost op: 20 juni 2011, 11:34:55
Micha is een vreemd mannetje, maar de reden van aanhouding vind ik ook best vaag.

Belaging:
Hij, die wederrechtelijk stelselmatig opzettelijk inbreuk maakt op eens anders persoonlijke levenssfeer met het oogmerk die ander te dwingen iets te doen, niet te doen of te dulden dan wel vrees aan te jagen wordt, als schuldig aan belaging, gestraft met een gevangenisstraf van ten hoogste drie jaren of een geldboete van de vierde categorie.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #942 Gepost op: 20 juni 2011, 11:39:31
Micha is een vreemd mannetje, maar de reden van aanhouding vind ik ook best vaag.

In het eerste filmpje geplaatst door Mike, is KAT aangehouden voor 184 SR.

Bron: was er zelf bij. Verder ga ik er niet op in.


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #943 Gepost op: 20 juni 2011, 12:34:54
Ik vind die motoragent bijzonder goed zijn werk doen! Hij blijft vriendelijk, is geïnteresseerd en laat zich niet intimideren door een camera. Verder geeft hij ook duidelijk zijn grenzen aan, aangehouden is aangehouden. Alleen hoe kun je je als journalist serieus laten nemen als je in hetzelfde filmpje een pretraket staat te roken, schreeuwt tegen de camera met muziek aan. Beetje vaag.
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #944 Gepost op: 20 juni 2011, 14:55:27
Alleen hoe kun je je als journalist serieus laten nemen als je in hetzelfde filmpje een pretraket staat te roken, schreeuwt tegen de camera met muziek aan. Beetje vaag.

Nee hoor. Dit is een tak van de media die in een bepaalde politieke hoek zitten en overal waar de term overheid aanhangt tegen aanschoppen
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


JackM

  • HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 896
Reactie #945 Gepost op: 20 juni 2011, 15:29:11
Ik vind die motoragent bijzonder goed zijn werk doen! Hij blijft vriendelijk, is geïnteresseerd en laat zich niet intimideren door een camera. Verder geeft hij ook duidelijk zijn grenzen aan, aangehouden is aangehouden.
 O0
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.


KME

  • Gast
Reactie #946 Gepost op: 20 juni 2011, 19:09:32
Ik vind die motoragent bijzonder goed zijn werk doen! Hij blijft vriendelijk, is geïnteresseerd en laat zich niet intimideren door een camera. Verder geeft hij ook duidelijk zijn grenzen aan, aangehouden is aangehouden. Alleen hoe kun je je als journalist serieus laten nemen als je in hetzelfde filmpje een pretraket staat te roken, schreeuwt tegen de camera met muziek aan. Beetje vaag.

Helemaal mee eens.

Echter... Als 'gewone' nederlandse burger vraag ik me wel af (en ik zal niet de enige zijn) waarom deze man (hoe irritant mischien ook) aangehouden wordt? Dan kun je wel gaan stammelen van artikel dit of artikel zoiets, het komt naar mij toe niet echt professioneel over als je niet kunt verwoorden waarom je iemand aanhoudt. Nu ken ik de achtergrond niet van deze meneer Kat en zowiezo mischien de missende stukjes uit het filmpje niet, maar hetgeen wat ik zie roept veel vragen op.


Uitgerust!

  • Veiligheids functionaris overheid, vrijwilliger BRW
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 589
  • Pluk de dag!
Reactie #947 Gepost op: 20 juni 2011, 19:24:52
Ik vind die motoragent bijzonder goed zijn werk doen! Hij blijft vriendelijk, is geïnteresseerd en laat zich niet intimideren door een camera. Verder geeft hij ook duidelijk zijn grenzen aan, aangehouden is aangehouden. Alleen hoe kun je je als journalist serieus laten nemen als je in hetzelfde filmpje een pretraket staat te roken, schreeuwt tegen de camera met muziek aan. Beetje vaag.

En als hij nou een wijntje bij dronk was het dan minder vaag?











Alcohol of een blow is voor mij beide even slecht...........of goed..............
“Loop niet voor me, want ik volg niet.  Loop niet achter me, want ik leid niet.  Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #948 Gepost op: 20 juni 2011, 20:13:56
En als hij nou een wijntje bij dronk was het dan minder vaag?

Ik vind het beiden niet staan. Moet je voorstellen dat je een journalist van de NOS tussendoor even een slok ziet nemen van een biertje. Dan zullen daar een hoop woorden over gewisseld worden. Hoe kun je jezelf "journalist" noemen als je jezelf zo voor het publiek laat verschijnen.
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


Canonfreak

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,049
Reactie #949 Gepost op: 21 juni 2011, 10:04:50