Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1987240 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #980 Gepost op: 21 juni 2011, 23:53:42
Waarom die andere wagens ? Alleen een busje voor transport lijkt me hier genoeg. Ik ken natuurlijk niet alle omstandigheden, maar zo heel lastig lijkt die vent me nou ook niet in dit filmpje.
Van wat ik hoorde uit het filmpje wat die agent zei die de jongen naar het busje bracht: "Een kopstoot geven doe je maar bij iemand anders, niet bij een collega." Agressieve vent, misschien ook mede daardoor dat, wat dielangemotormuis ook zegt, de meldkamer deze eenheden erheen stuurt?

Dat is wat ik zou denken, ben natuurlijk geen agent :P
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #981 Gepost op: 22 juni 2011, 11:27:45
Politie Actie in Zaandam (lange versie)
User: overdatumnl
Bovenstaande filmpje is nog steeds privé, maar onderstaande filmpje doet het wel.

Aanhouding in Zaandam
User: overdatumnl


sylvester1986

  • Gast
Reactie #982 Gepost op: 22 juni 2011, 11:44:23
Paar scenario's die voor kunnen komen en daarnaast aspiranten aan het woord hoe zij het op zouden lossen.

Politie aanhouding
Politie probleemmeisje
Politie hangjongeren
Politie alcoholcontrole
Politie omkopen
Politie huiselijk geweld

User van de video's is:  MaximumCommunication


Jarco_B

  • jeudbrandweer
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 133
Reactie #983 Gepost op: 22 juni 2011, 14:39:16
Paar scenario's die voor kunnen komen en daarnaast aspiranten aan het woord hoe zij het op zouden lossen.

Politie aanhouding
Politie probleemmeisje
Politie hangjongeren
Politie alcoholcontrole
Politie omkopen
Politie huiselijk geweld

User van de video's is:  MaximumCommunication

Filmpjes zijn onderdeel van de wervings kampagne op http://www.screenjezelf.nl/
Verpleegkundige I.O. Aspirant jeugdbrandweer zwijndrechtsewaard Evenement verkeersregelaar EHVer/AED-bediener


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #984 Gepost op: 22 juni 2011, 18:04:56
Ja er moet vooral veel heel veel gepraat worden, zo blijkt... :-X


Piles

  • Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,157
Reactie #985 Gepost op: 22 juni 2011, 18:24:28
Mijn ervaring is dat als er om een "postje erbij" wordt gevraagd er 2 tot 4 eenheden gaan rijden en toestemming krijgen om tp te gaan, en bij "assistentie collega" krijgt iedereen een vrijbrief om te gaan.
De meldkamer wil dan wel in beide gevallen van de eerste eenheid tp weten hoe de situatie is. Aan de hand daar van nemen zij verdere beslissingen.
4 agenten tegen 1 verdachte moet toch gewoon genoeg zijn? Zal niet in alle gevallen zo zijn natuurlijk, maar op deze manier creëer je wel een hele scene. Maar dat valt me wel vaker in filmpjes op, hoeveel man er opeens loopt, terwijl de situatie (al) onder controle is. Stap dan in je auto en ga verder met je werk denk ik dan. Vraag me dan altijd af hoe agenten in de landelijke gebieden het doen...

Ja er moet vooral veel heel veel gepraat worden, zo blijkt... :-X
Wat is daar mis mee?


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #986 Gepost op: 22 juni 2011, 19:22:42
Ik heb een compilatie gemaakt van ernstige incidenten m.b.t. de politie, zodat mensen misschien eindelijk realiseren dat ze niet zo snel een mening moeten hebben over de politie, het is de eerste keer dat ik aan een video heb gewerkt, dus kritiek/tips zijn altijd welkom.

Ter ere van Nederlandse politieagenten


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #987 Gepost op: 22 juni 2011, 20:45:32
Ik heb een compilatie gemaakt van ernstige incidenten m.b.t. de politie, zodat mensen misschien eindelijk realiseren dat ze niet zo snel een mening moeten hebben over de politie, het is de eerste keer dat ik aan een video heb gewerkt, dus kritiek/tips zijn altijd welkom.

Ter ere van Nederlandse politieagenten
Mooi filmpje  O0
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #988 Gepost op: 22 juni 2011, 20:59:06


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #989 Gepost op: 22 juni 2011, 21:01:38
het is de eerste keer dat ik aan een video heb gewerkt, dus kritiek/tips zijn altijd welkom.

Ik neem aan dat je toestemming hebt om alle beelden die je hebt gebruikt te gebruiken?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !