Aaah, beide kanten zijn niet helemaal lekker bezig
Bij connexxion kan je bij het instappen een kaart van 2 of 4 euro kopen als je te weinig tegoed hebt (prijs ligt aan waar je heen gaat), de oplaad apparaten moeten in de bus aanwezig zijn van de provincie, maar nergens staat dat ze moeten werken, dus zal je er ook geen één meer vinden die het nog wel doet.
De VIC'ers (of BOA's, zoals je wilt) wisselen heel erg, er zijn er genoeg waar geen problemen mee zijn, maar tegelijker tijd is er ook een ploeg die bekend om staat dat ze er van houden om reizigers te provoceren en te kleineren (dat is niet dit team trouwens), er zijn dan ook chauffeurs die hun niet in de bus willen hebben vanwege het gedoe dat ze veroorzaken, dus daar zou zeker verbetering in mogen komen (cursus dienstregeling lezen kan er ook bij, zodat ze niet meer stranden omdat ze de laatste bus hebben gemist
).
Tenslotte zijn de bussen op de R-net (vroeger zuidtangent) opendeur beleid, bij alle deuren mag in en uitgestapt worden, en de chauffeur mag niet naar de geldig vervoersbewijzen vragen, doe je dit wel, dan leert de ervaring dat je op bezoek mag komen op kantoor, en dat je het beter niet een 2e keer hoeft te proberen (wat extra informatie kon geen kwaad leek mij hierover).
Overigens (en miss dat dit iets is voor een ander topic, ik ben er wel benieuwd naar), wat is de status van schiphol, ik ga er zelf altijd vanuit dat het privé terrein is, en dat je dingen als filmen en etc wel toestemming nodig hebt?