Ik vind het nogal arrogant dat mensen tegenwoordig soms menen dat ze een situatie in 1 oogopslag zó goed kunnen overzien, dat ze het recht hebben om mensen die in de rechtmatige uitoefening van hun taak bezig zijn, even van commentaar te voorzien. Als dat dan nog veilig gebeurt, vind ik het tot daar aan toe, maar deze actie van die tv-idioot is echt zeer onverantwoord. Ik kan er dan ook de humor absoluut niet van inzien, zeker niet omdat ik weet hoe kwetsbaar motorrijders zijn, en al helemaal op het moment dat ze in een achtervolging verwikkeld raken. Niemand kan toch beweren dat deze idioot het verkeer (waaronder de motordienders!) niet in gevaar brengt! En het is helemaal van de gekke dat de staandehouding door enkele motordienders van ("maar") 1 scooter (waarvan niemand weet waarvoor die persoon is staandegehouden!), als rechtvaardiging voor het gedrag van die idioot wordt gebruikt. Politiewerk is al gevaarlijk genoeg, zeker voor motordienders, en ik vind het ZEER kortzichtig en gewoon extreem dom om dit soort acties uit te halen, onder het mom van "geintje, moet kunnen". Heb je lekker veel aan als je als motordiender onder een auto terechtkomt!
Enne....ik heb zo'n zacht vermoeden dat de dienders in kwestie het niet door de vingers hebben gezien met een glimlach op hun gezicht, toen ze hoorden dat het "maar" voor een tv-programma was. Leuk tv-programma overigens, even een paar motordienders en andere weggebruikers onnodig in gevaar brengen!