@Kusje: Nogmaals, je intentie en drang om volgens de letter der wet te leven, en alles volgens de letter der wet te willen kaderen, dat is je goed recht.
Dring het alleen anderen niet op, zoals ik ook niet mijn visie op de wet, wetgeving of andere zaken jou wil opdringen.
Alles wat jij vindt ís ook zo en waar, in je eigen belevingswereld, en zo ook omgekeerd in de belevingswereld van een ieder ander hier.
Het is geen topic geworden om jou af te zeiken, dat is je eigen beleving (wat overigens nooit fout is, in je eigen beleving is alles tenslotte waar), nee, er wordt geageerd tegen de door jouw verkondigde mening, en wijze waarop, waaraan niet te tornen valt en elke kritiek op jouw mening is onbespreekbaar, fout, omgekeerde wereld, enz. enz. Eenzijdig vingerwijzen werkt niet, wie met één vinger naar een ander wijst, wijst nog altijd met drie vingers naar zichzelf.
Het is alleen, in mijn visie, erg kortzichtig om níet te willen zien of verwachten dat je tegengas zult krijgen bij hetgeen je verwoordt. Ook al zit er vast wel een kern van waarheid op wat voor manier dan ook in je epistels, de vorm waarin je kern gegoten is vind elke keer grote weerstand.
Volgens mij, maar ik kan ernaast zitten, heb je BEST wel in de gaten dat je door deze manier van communiceren je de nodige weerstand, en andere meningen, zult ontvangen.
Of is het je daar zelfs om te doen, als je maar kunt communiceren en een "gesprek" kunt hebben, als het moet op een onprettige manier?
Je hoeft niet met de stroom mee te zwemmen, je kop boven het maaiveld uitsteken is niet altijd dodelijk, kuddegedrag is mij ook vreemd.
Misschien is dit wel niet hét forum voor je om je meningen te ventileren, dat zou ook nog zomaar kunnen.