1 Oktober 2006 Mega Politie Spektakel Oss (Noord-Brabant)

Auteur Topic: 1 Oktober 2006 Mega Politie Spektakel Oss (Noord-Brabant)  (gelezen 6617 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #30 Gepost op: 1 oktober 2006, 18:24:01
Nou moet zeggen als je naar deze dag bent geweest benje toch zeker tot op je wenken verwend. Vondt het een schitterendedag en heb ook zeer genoten. Ook een pluim voor de organisatie.  ;)

Mee eens!


Paar puntjes:

Het grasveld was wel gemaaid, maar het gemaaide gras lag er nog. Lijkt mij handig als ze dat volgende keer opruimen. Het veld egaliseren was misschien ook geen overbodige luxe geweest, gezien oudere mensen, mensen in rolstoelen enz.

Het AT is een busje op laten komen kan natuurlijk niet, dat had een dikke, zwarte, dure auto moeten zijn ;D
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #31 Gepost op: 1 oktober 2006, 18:33:06
Nou moet zeggen als je naar deze dag bent geweest benje toch zeker tot op je wenken verwend. Vondt het een schitterendedag en heb ook zeer genoten. Ook een pluim voor de organisatie.  ;)

De beste 112-dag (ivm Brandweer, GHOR, Ambu, Justitie, Gemeente, etc.) die ik ooit heb gezien! Echt complimenten voor de organisatoren!
greetz,  Enrique


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #32 Gepost op: 1 oktober 2006, 18:42:41
Het AT is een busje op laten komen kan natuurlijk niet, dat had een dikke, zwarte, dure auto moeten zijn ;D
Heb je die niet gezien dan?  ;)


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #33 Gepost op: 1 oktober 2006, 19:01:25
Heb je die niet gezien dan?  ;)

Wat denk jij nou? :P ;)

Maar een opkomst in met die wagens of bijv. met de heli had ik toch spectaculairder gevonden dan met de koffiebus ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #34 Gepost op: 1 oktober 2006, 19:05:40
Wat denk jij nou? :P ;)

Maar een opkomst in met die wagens of bijv. met de heli had ik toch spectaculairder gevonden dan met de koffiebus ;)
Dat is waar, maar voor de leek was het verassingseffect natuurlijk wat hoger.  :D

Ik heb ook genoten van deze dag. Ondanks de vele mensen is het toch gelukt een hoop mooie foto's te maken van allerlei unieke voertuigen. Duim omhoog voor de organisatie en ik kijk al uit naar de volgende dag.  ;)

Leuke demonstarties, hoop voertuigen en weer een hoop geleerd.  :) Ben overigens ook nog wat bekende tegen gekomen.  ;)


pompbediende

  • Meerdere functies
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,263
Reactie #35 Gepost op: 1 oktober 2006, 19:20:21
Dat is waar, maar voor de leek was het verassingseffect natuurlijk wat hoger.  :D

Ik heb ook genoten van deze dag. Ondanks de vele mensen is het toch gelukt een hoop mooie foto's te maken van allerlei unieke voertuigen. Duim omhoog voor de organisatie en ik kijk al uit naar de volgende dag.  ;)

Leuke demonstarties, hoop voertuigen en weer een hoop geleerd.  :) Ben overigens ook nog wat bekende tegen gekomen.  ;)
Veel mensen van het forum..?   ::)
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #36 Gepost op: 1 oktober 2006, 19:57:22
Veel mensen van het forum..?   ::)
Mwa, echt veel niet. Maar wel een aantal.

In verband met de vreselijk storende achtergrond even het één en ander aangepast.  :P Je moet wel even scrollen.  ;)



Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #37 Gepost op: 1 oktober 2006, 22:20:33
Mwa, echt veel niet. Maar wel een aantal.

In verband met de vreselijk storende achtergrond even het één en ander aangepast.  :P Je moet wel even scrollen.  ;)

Mooie creatie Gerard! :)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


district8

  • Redacteur/fotograaf van district8.net
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 53
    • district8.net
Reactie #38 Gepost op: 1 oktober 2006, 23:57:08
Gerard,

We hebben vast naast elkaar gestaan maar elkaar toch niet gezien of wel ???

Een paar foto's van het AT en de koffie bus staan hier : http://www.digitalrailroad.net/RemcoSuiker/gpgs.aspx?pgid=5977910&e=0&p=0

Groeten

Remco


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #39 Gepost op: 2 oktober 2006, 18:16:49
Dag caravan.... ;) ;D



en dit bleef erover van 2 caravans ;)

OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!