Middelbrand flat met slachtoffer - Weesp 07-09-06

Auteur Topic: Middelbrand flat met slachtoffer - Weesp 07-09-06  (gelezen 3213 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Foto Miché

• Forum gebruiker
  • Foto Miché
    • Foto Miché   Brandweer fotografie 112 fotografie Persfotografie
Gepost op: 7 september 2006, 00:31:57
Middel woningbrand in flat op de 3e verdieping met slachtoffer - Weesp

Persoon gewond naar brand in woonhuis
Weesp - 07-09-2006
Kort na middernacht kwam er een melding van een middelbrand aan de Vicent van Goghstraat. Op de derde verdieping van een flat was een brand aangebroken met mogelijk nog een persoon in de flat aanwezig. Deze persoon is uit het brandende pand gehaald en met de Ambulance vervoert naar het ziekenhuis. Hij maakte een verwarde indruk. Het MMT team uit midden Nederland is ook ter plaatsen gekomen. De brand heeft veel schade aangericht aan het pand zelf naar ook aan de benedenburen. De burgermeester van Weesp kwam ook ter plaatsen.

Urg A1 VINCENT VAN GOGHSTRAAT 59 WEESP Gezondheid/A1/Overig A1 (nader bericht: middel,brand) 14895

00:01:26 07-09-06 9 G BRAN Pr 1 JAN TOOROPSTRAAT WEESP (nader bericht: middel,brand) RV857 TS837 TS847 OvD930 Woningbrand, mogelijk personen binnen

twitter : @fotomiche , @regio14nl

112actueel

• Forum gebruiker
Reactie #1 Gepost op: 7 september 2006, 03:39:48

Kort na middernacht kwam er een melding van een middelbrand aan de Vicent van Goghstraat. Op de derde verdieping van een flat was een brand aangebroken met mogelijk nog een persoon in de flat aanwezig. Deze persoon is uit het brandende pand gehaald en met de Ambulance vervoert naar het ziekenhuis. Hij maakte een verwarde indruk. Het MMT team uit midden Nederland is ook ter plaatsen gekomen. De brand heeft veel schade aangericht aan het pand zelf naar ook aan de benedenburen. De burgermeester van Weesp kwam ook ter plaatsen.

Meer foto's op:
www.112actueel.nl

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2 Gepost op: 7 september 2006, 12:42:37
Welk MMT was dat dan?
De lifeliner 1 2 en 3 niet in ieder geval. Of was dit een MMT wat door ziekenhuis personeel word gevormd ?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

ArieScanner

• Senior gebruiker
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #3 Gepost op: 7 september 2006, 13:59:13
Welk MMT was dat dan?
De lifeliner 1 2 en 3 niet in ieder geval. Of was dit een MMT wat door ziekenhuis personeel word gevormd ?

Midden Nederland zal dan denk ik die van Utrecht zijn geweest van het UMC daar. Die is inderdaad gevormd door ziekenhuis personeel.
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl

rick

• Senior gebruiker
  • ambu
Reactie #4 Gepost op: 8 september 2006, 19:23:37
in de avond is er via mka amsterdam een mmt over de weg beschikbaar ik dacht tot 24.00 maar in de berichtgeving wordt gesproken over na middernacht.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #5 Gepost op: 8 september 2006, 19:24:30
in de avond is er via mka amsterdam een mmt over de weg beschikbaar ik dacht tot 24.00 maar in de berichtgeving wordt gesproken over na middernacht.

Als het inderdaad amsterdam was geweest hadden we wel een p2000 alarm gezien ...

Martijn Slotboom

• Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #6 Gepost op: 8 september 2006, 20:00:25
Kan ook telefonisch zijn gedaan , hoeft niet perse via de p2000

ArieScanner

• Senior gebruiker
Reactie #7 Gepost op: 8 september 2006, 20:02:23
Ja dat kan inderdaad, maar ik weet niet precies hoelaat bekend werd dat het MMT nodig zou zijn, want 00.30 uur zijn ze al naar huis. Er kan volgens mij wel een team vanuit AMC of UMC worden samengesteld...
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #8 Gepost op: 8 september 2006, 20:52:54
Ja dat kan inderdaad, maar ik weet niet precies hoelaat bekend werd dat het MMT nodig zou zijn, want 00.30 uur zijn ze al naar huis. Er kan volgens mij wel een team vanuit AMC of UMC worden samengesteld...

Jij als mmt kenner had wel moeten zien dat dit niet de amsterdamse bus was  ;)

ArieScanner

• Senior gebruiker
Reactie #9 Gepost op: 8 september 2006, 23:44:54
Niet echt naar gekeken ;) dan is het UMC denk ik, is ook Midden-Nederland