Middel schuurbrand met slachtoffer - Soest 10-09-'06

Auteur Topic: Middel schuurbrand met slachtoffer - Soest 10-09-'06  (gelezen 4094 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #10 Gepost op: 10 september 2006, 19:51:20
Als er spelfouten in de berichtgeving staan ga ik toch twijfelen of de bron wel klopt, komt niet netjes over namelijk.  ::)
343, never forget.


Rob van Munster

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 609
Reactie #11 Gepost op: 10 september 2006, 19:53:35
Beste Basseman,

Ik snap het al: wel kritiek geven, maar niet kunnen incasseren.....

De pot verwijt de ketel........ ;D


Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #12 Gepost op: 10 september 2006, 19:56:07
Ik snap het al: wel kritiek geven, maar het niet kunnen incasseren.....

De pot verwijt de ketel........ ;D
Wie zegt dat ik niet kan incasseren? Het is gewoon zo, als er spelfouten in staan ga ik twijfelen aan de kundigheid en op één of andere manier de betrouwbaarheid van de bron. Zeker bij zulke dingen kun je beter een persbericht afwachten.
343, never forget.


Rene112

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 10 september 2006, 20:19:52
Wie zegt dat ik niet kan incasseren? Het is gewoon zo, als er spelfouten in staan ga ik twijfelen aan de kundigheid en op één of andere manier de betrouwbaarheid van de bron. Zeker bij zulke dingen kun je beter een persbericht afwachten.

Hallo Joris.... Wakker worden!  ;) ;D ;D....  Je citeert het bericht van Rob aan Basseman.... Maar laat dan de eerste regel bewust weg.... En reageert vervolgens alsof jij aangevallen wordt.....    :-\

Het elkaar aanspreken op spelfouten en proberen op deze wijze discussies uit te lokken, is iets waar we op dit forum helemaal niet op zitten te wachten. Ik stel voor dat we weer gewoon on-topic gaan!

groeten,
René de Caluwé
Moderator


Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #14 Gepost op: 10 september 2006, 20:37:18
Hallo Joris.... Wakker worden!  ;) ;D ;D....  Je citeert het bericht van Rob aan Basseman.... Maar laat dan de eerste regel bewust
Moderator

Dat stond er net nog niet hoor.  ;) Maargoed.. On-topic.  :)
343, never forget.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #15 Gepost op: 10 september 2006, 22:18:45
Tragisch ongeval kost Soester (69) het leven


soest -  Een bewoner van de Soester Molenstraat is in de nacht van zaterdag op zondag op tragische wijze om het leven gekomen. De 69-jarige man werd onwel terwijl hij spullen trachtte te redden uit zijn brandende garage. De Soester is ter plekke overleden.


Rond half vier kwam de eerste melding binnen bij de brandweer Eemland-Noord. Aanvankelijk rukte de ploeg uit voor een autobrand op de oprit van het pand aan de Molenstraat. Tijdens het uitrukken werd echter duidelijk dat ook de garage bij de brand was betrokken. Er werd de hulp van een tweede wagen ingeroepen. Onduidelijk is nog of de vlammen zijn ontstaan in het voertuig van de eigenaar van het pand of juist in diens garage én wat de oorzaak van de brand was. Volgens officier van dienst Rob Giltaij van de brandweer moet technisch onderzoek dit uitwijzen.Toen de brand uitbrak lagen de eigenaar van de woning en zijn echtgenote te slapen. De brandweer gaat er vooralsnog vanuit dat de man de brand zelf ontdekt heeft. Nog voordat de brandweer met de eerste auto arriveerde, was de eveneens gealarmeerde politie ter plekke. Zij troffen de onwel geworden Soester op de naastgelegen oprit van de buren. Reanimatie door de politie en later door het uitgerukte ambulancepersoneel mocht niet meer baten. De man was hartpatiënt.


Mario H.

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 223
  • Communicatie is de sleutel tot contact.
Reactie #16 Gepost op: 11 september 2006, 14:14:49
Tragisch ongeval kost Soester (69) het leven


soest -  Een bewoner van de Soester Molenstraat is in de nacht van zaterdag op zondag op tragische wijze om het leven gekomen. De 69-jarige man werd onwel terwijl hij spullen trachtte te redden uit zijn brandende garage. De Soester is ter plekke overleden.


Rond half vier kwam de eerste melding binnen bij de brandweer Eemland-Noord. Aanvankelijk rukte de ploeg uit voor een autobrand op de oprit van het pand aan de Molenstraat. Tijdens het uitrukken werd echter duidelijk dat ook de garage bij de brand was betrokken. Er werd de hulp van een tweede wagen ingeroepen. Onduidelijk is nog of de vlammen zijn ontstaan in het voertuig van de eigenaar van het pand of juist in diens garage én wat de oorzaak van de brand was. Volgens officier van dienst Rob Giltaij van de brandweer moet technisch onderzoek dit uitwijzen.Toen de brand uitbrak lagen de eigenaar van de woning en zijn echtgenote te slapen. De brandweer gaat er vooralsnog vanuit dat de man de brand zelf ontdekt heeft. Nog voordat de brandweer met de eerste auto arriveerde, was de eveneens gealarmeerde politie ter plekke. Zij troffen de onwel geworden Soester op de naastgelegen oprit van de buren. Reanimatie door de politie en later door het uitgerukte ambulancepersoneel mocht niet meer baten. De man was hartpatiënt.



Het ene artikel is wel aanleiding voor het andere artikel...

Voor de bedweters, het artikel op 112 Foto Eemland Noord is van mijn hand, is even vlug geschreven. Maar door de contacten die er in de jaren zijn opgebouwd lezen de redacteuren namelijk wel over spelfouten heen, en zij gebruiken de gegevens als basis voor hun eigen teksten, en het wachten op persberichten is wachten op een trein met vertraging, dus de media gaat zelf op pad. Je moet eens weten hoe vaak ik gebeld word om het verhaal te geven...... Ik weet 9 van de 10 keren hun ook wel door te sturen naar de juiste personen...

Dus dat een bron niet betrouwbaar zou zijn door spelfouten wil ik bij deze naar de eeuwige jachtvelden verwijzen...