Ambulancebeurs Apeldoorn 2006

Auteur Topic: Ambulancebeurs Apeldoorn 2006  (gelezen 23239 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

ambulance-nurse

  • Gast
Reactie #110 Gepost op: 27 oktober 2006, 16:08:51
ja, de benzine wordt er ook niet goedkoper op, ik moet ook een aardig stuk reizen, dus 15 euro lichter in de portemonnee voor benzineonkosten. Haha en wat er allemaal op de beurs te koop is, neem ik ook mee.
Mooie foto trouwens Gerad.

Groetjes wendy


Johan Beck

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 348
    • Online P2000 meldingen volgen van de hulpdiensten
Reactie #111 Gepost op: 27 oktober 2006, 16:36:18
De lifeline is er wel geweest, ik was er om 13.00 en toen ik om 13.45 even naar buiten ging stond die er nog.
Dat lijkt me sterk, om 13.30 ging ie airborn. En hij was er geloof ik rond 12.00. Foto's later vanavond online.


Wilfred.

  • Gast
Reactie #112 Gepost op: 27 oktober 2006, 16:48:49
Ik dacht dat ik de eerste serie drie kwartier binnen was geweest, maar dan moet het toch korter zijn geweest.  ???


jeroenduitske

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 534
  • jeroenduitske
Reactie #113 Gepost op: 27 oktober 2006, 16:54:42
de 24  komt uit heerlen  :)
EHBO'er  - AED Bediener RK'er Chauffeur bij VZA international post Echt Verzorgende IG


Kees ZHZ

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 669
  • Ambulancezorgbegeleider
    • Enkele foto's op mijn site
Reactie #114 Gepost op: 27 oktober 2006, 17:31:05
zo te zien is er veel mooi spul te bewonderen!! ik ga morgen en heb er nu helemaal zin in, zeker nadat ik de foto's gezien heb!!  ;D

Stef,

ik ben net terug en ik kan je zeggen dat je morgen een hele leuke dag te wachten staat,
en wat heel toevallig was is dat ik gister met Johan Beck heb gesproken heb hoe ik het beste naar de Americahallen kan reizen en vanmiddag kwam ik em tegen en zei hij'' gisteraaf vroeg iemand aan mij of het vanaf Apeldoorn CS nog ver was met de bus!'' even nog een detail: de busreis in Apeldoorn is stukken goedkoper dan de busreis van Dordrecht naaar Papendrecht.

Iedereen die nog naar de beurs gaat goede reis en veel plezier! 8)

Foto's volgen in de loop van de avond( aangezien ik zo ga wokken) ;)
Gaat het niet zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat.


Pleegje_

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,160
Reactie #115 Gepost op: 27 oktober 2006, 18:23:35
Ben inmiddels ook thuis uit Apeldoorn...nog effe de stad ingeweest met mijn vriendin.

Veel leuke autootjes...veel foto's gemaakt...maar helaas weinig mensen gesproken. Had wel het idee dat ik veel forumgangers voorbij ben gelopen...(ik had een grijs shirt aan van ..(vul maar in))


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #116 Gepost op: 27 oktober 2006, 18:41:48
Ben vandaag ook geweest samen met PeterEde, leuke beurs alleen wel klein, volgens mij wordt ie ook steeds kleiner.... Ik heb wel wat bekende gezien o.a. Johan beck, Gerard, Tebby en vp studentje en ik zag Pieter en Edwin nog lopen, de rest heb ik allemaal gemist. Morgen ga ik weer, met name voor de parkeerplaats ;) Wel handig als je er niet zover er vandaan woont  :P
Nurse powerrrrr


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #118 Gepost op: 27 oktober 2006, 19:24:28
aardig foutje gemaakt volgens mij bij de 7e foto
dr staat gelderland midden en dr boven 70-112.
volges mij moet dat dan 07-112 zijn  haha

Het is inderdaad een drukfout, deze ambu gaat naar Gelderland midden en vervangt de oude 112 die een tijdje geleden uitgebrand is.
Nurse powerrrrr


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #119 Gepost op: 27 oktober 2006, 19:30:47
Kijk, da's iemand met hart voor de "zaak"! Nou weten we eindelijk hoe 't zit. :)