Voertuigen Politie uniform

Auteur Topic: Voertuigen Politie uniform  (gelezen 772668 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Carv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 540
Reactie #1970 Gepost op: 24 april 2013, 20:18:55
Ik zal eens kijken of ik wat foto`s kan maken en plaatsen.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #1971 Gepost op: 24 april 2013, 20:31:19
Overigens lees ik nu pas dat wij het wss over andere transporters hebben, ik heb het over de Rotterdamse setup. Dus met 2 pitten voorop, zoeklicht en achterop de lichtbalk.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #1972 Gepost op: 16 mei 2013, 22:09:12
In onze regio is weer een aparte dienstbus geleverd. Een VW Transporter 2.0 DSG, verlengd, achter geblindeerd en de Amsterdamse setup: alleen lichtbalk voorop. Wel een kooi achter de voorstoelen, 4 stoelen achterin om een tafel (op het oog en op de tast niet in te klappen). Kleine kluis tussen de voorstoelen.

Edit: en een bedrijfsauto kenteken...


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #1973 Gepost op: 16 mei 2013, 22:17:10
Ja ik zag een hele zooi van die bussen in Apeldoorn staan. Wat is nu de bus uit de LAPV ? De Rotterdamse setup? De lichtbak voorop? of allebei?
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #1974 Gepost op: 16 mei 2013, 22:22:07
Ik snap niet dat 'ie zo is uitgevoerd, omdat het geen maatwerkvoertuig is (als in hondengeleidersbus o.i.d.) maar een gewone dienstbus. De Rotterdamse  setup is de standaard voor de LAPV, in noodhulp- en personenbusvariant. Waarom een regio dan besluit een minder uitgerust (qua signalering) voertuig te bestellen...


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #1975 Gepost op: 16 mei 2013, 22:44:00
Er stonden er nog heel wat in Apeldoorn, er zijn schijnbaar meerdere eenheden die ze zo bestellen....
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #1976 Gepost op: 5 juni 2013, 10:43:20
Kan iemand vertellen hoe het zit met die LAPV tourans, ik hoop dat dit wel allemaal automaten zijn? En zijn deze ook standaard uitgerust met een VDO Dayton?? Of zijn er nog steeds regio's die een tomtom op de ruit plakken, die ze zelf nog in moeten stellen ook???
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1977 Gepost op: 5 juni 2013, 12:14:58
Citaat van: silque link=msg=1170046 date=1370421800
Kan iemand vertellen hoe het zit met die LAPV tourans, ik hoop dat dit wel allemaal automaten zijn? En zijn deze ook standaard uitgerust met een VDO Dayton?? Of zijn er nog steeds regio's die een tomtom op de ruit plakken, die ze zelf nog in moeten stellen ook???

De voertuigen zijn uniform, d.w.z. allemaal 2.0tdi / DSG met de wieldopjes, de sideskirts, de voertuiguitrusting etc.
De navigatie-systemen zijn regio gebonden... Dus ligt aan de regio.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #1978 Gepost op: 5 juni 2013, 12:17:50
Naar mijn idee behoort de navi tot de voertuiguitrusting. Maar bedankt Jerommeke, zijn er toch nog regio's die moeten 'tomtommen'.  O0
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1979 Gepost op: 5 juni 2013, 12:20:19
Citaat van: silque link=msg=1170080 date=1370427470
Naar mijn idee behoort de navi tot de voertuiguitrusting. Maar bedankt Jerommeke, zijn er toch nog regio's die moeten 'tomtommen'.  O0

Navigatie en mobi worden door de regio's zelf in de voertuigen gezet, evenals de AED en dergelijke.
Omdat er nog steeds grote verschillen zijn in het land... Amsterdam heeft TomTom, Gooi & Vechtstreek heeft Citygis, andere regio's hebben VDO.
Mobi's exact het zelfde verhaal.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !