Dat antwoord is simpel: te veel omdat het materiaal niet deugt. Waarom denk je dat een bouwvakker geen Bosch of Black & Decker gebruikt maar een iets betere kwaliteit? Hij gaat niet voor de prijs maar voor kwaliteit. Maar ja..... dan moet je geen (europese) aanbesteding starten want dan draait alles om de prijs en niet om kwaliteit
Boeven vangen doe je niet met een VW, maar met goeie stuurlui en materiaal. En ondanks dat velen dat wel willen (boeven vangen), laat het materieel het vaak ernstig afweten
Er zijn best vw's waar ik mijn dienst in wil doen hoor. Rij prive in een Golf en die rijdt veeeeele malen beter als die kinderwagen Touran. Alleen de stoelen zijn al 100x beter.
En behalve de stoelen is er dit:
Geen radio, een achterlijk lelijk leeg vak (welke nog niet eens aansluit) en geen led werklampje meer.
Oh ja. het werklampje zit er toch nog in. Daar kan je makkelijk bij tijdens het rijden..
En het zwakke lampje in het plafond wat dan nog gebruikt kon worden om in het donker wat op te schrijven, is vervangen voor een bouwlamp
In de bus zit het lampje op een plek waar de bestuurder niet bij kan. Lekker handig als je solo rijdt.
Echt top, zo'n aanbesteding.... Ik kan mijn forumnaam beter veranderen in mopperErik.