Het is misschien ietwat bot geformuleerd
Maar ik denk dat MartinJ de spijker op de kop slaat wanneer hij zegt: "autorijden is emotie." Wanneer je jouw C320 gaat vergelijken met een Touran voor noodhulp, oké: da's nogal wat anders. Maar met een V50... Hebben wij thuis niet staan Zeker geen 2.4 D5... Valt me trouwens op dat aspiranten veel minder aversie tegen de Touran hebben dan degene die al langer in het politievak meedraaien. Blijkbaar is het dus te wel doen, zal het dan een stukje 'verwend' (let wel: tussen aanhalingstekens!) zijn?
Ik denk dat het niet te maken heeft met ''minder aversie'' hebben tegen .... Vergeet niet dat zo'n beetje héél Nederland een (grote) stap terug heeft gedaan qua wagenpark. Volvo's V70 => Volvo V50, Opel Vectra/VW Golf/Opel Zafira/etc. etc. => VW Touran, Mercedes C320 => Volvo V50
Dat je die niet thuis hebt staan is een leuke toevoeging, maar daar rijd je ook geen spoedritten mee, begeleid je geen ambu's (die jouw dus inhalen omdat je niet vooruit komt) en probeer je geen snelheidsovertreder te pakken.
In zoverre ''wel te doen'' dat je geen keus hebt en dat die Touran nu op het bureau staat én dat we het daar mee moeten doen. Kun je zeiken en zeuren tot je een ons weegt, maar die auto verdwijnd daar niet door ......