Als aanvulling, gaan we nu zien dat materialen hergebruikt worden, of word iedere dienstauto (compleet) nieuw afgeleverd ...
Lade-kasten, lichtbalken en andere dingen kunnen gewoon hergebruikt worden, zolang men bij het zelfde voertuig blijft ....
WAt ik had begrepen van iemand die er meer vanaf schijnt te weten worden alle vgtn comform een standaard model afgeleverd. Dit komt doordat alle vgtn vanuit PON(HONAC) worden opgeleverd/opgebouwd.
De lichtbaken die K'land bv op zijn Tourans hebben zitten zijn als ik me niet vergis baken van VISTA en dat word niet geleverd door HONAC.
Dus komen er de lichtbaken op die A-A nu op de Touran heeft zitten, de inrichting voor de kofferbak zo ik niet weten aangezien wij in A-A iets hadden/hebben wat door de werkplaats van A-A zelf was ontworpen. Dit is trouwens in mijn ogen wel een handige inrichting, maar smaken verschillen uiteraard.
Zal proberen binnenkort een foto te maken van de kofferbak van een Touran van A-A. Moet ik even een collega van een ander wkt lief aankijken aangezien wij als enige wkt een Golf 6 als noodhulp vtg hebben.