Vraag aan mensen van Sigma Uden

Auteur Topic: Vraag aan mensen van Sigma Uden  (gelezen 2577 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Harry007

  • Gast
Gepost op: 3 oktober 2006, 22:35:56
Ik ben nu bezig met de HOC opleiding in Tilburg, en vroeg me het volgende af,

In Oss hoorde ik van de Sigma Leden dat Uden geen tent heeft, en van andere Sigma leden hoorde ik dat Uden wel een tent heeft, maar geen aanhanger. Dit laatste wordt bevestigd op de website van de GHOR.

Hoe zit het nu? En ontbreken in Uden alleen de aanhangers en zijn de busjes wel hetzelfde? Want dan heb je dus wel een tent maar geen aggregaat en kachel?

Zou hier graag opheldering over hebben.

mvg
Harry




EHBO-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,554
  • Ik denk dat ik denk
Reactie #1 Gepost op: 4 oktober 2006, 16:56:01
Ik ben nu bezig met de HOC opleiding in Tilburg, en vroeg me het volgende af,

In Oss hoorde ik van de Sigma Leden dat Uden geen tent heeft, en van andere Sigma leden hoorde ik dat Uden wel een tent heeft, maar geen aanhanger. Dit laatste wordt bevestigd op de website van de GHOR.

Hoe zit het nu? En ontbreken in Uden alleen de aanhangers en zijn de busjes wel hetzelfde? Want dan heb je dus wel een tent maar geen aggregaat en kachel?

Zou hier graag opheldering over hebben.

mvg
Harry

Uden heeft geen tent, dus alles wat met de tent te maken heeft is niet aanwezig. Daardoor zou de aanhanger, die we niet hebben, helemaal leeg zijn.
De rest van het materiaal zit wel in de SIGMA bus.

De AMBU bus is identiek aan de bus in den Bosch, maar ook hier hebben we geen aanhanger.

Als Uden snel terplaatse kan gaan, voldoende SIGMA/AMBU mensen op de post en het incident is dichtbij,dan  hebben we het materiaal om de tijd te overbruggen totdat de combinaties vanuit den Bosch terplaatse zijn.