Verkeersregelaar voertuigen

Auteur Topic: Verkeersregelaar voertuigen  (gelezen 209453 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #110 Gepost op: 15 november 2009, 17:39:11
Heel duidelijk en volledig antwoord! Dank voor het oplossen van dit mysterie!  8)
greetz,  Enrique


sylvester1986

  • Gast
Reactie #111 Gepost op: 15 november 2009, 17:42:06
Wat doen ze eigenlijk nog meer dan met die Vito, vanwege het blauw in de lichtbalk?


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #112 Gepost op: 15 november 2009, 17:55:20
Nog niets voor ons waarbij ogs noodzakelijk zou zijn.
Het blauw in de vito zijn puur de glaasjes die destijds bij die balk geleverd werden, zitten geen lampen of draaiers achter.
Ik kan van die balk niets zeggen omdat het een prive auto van een medewerker is.
De enige ogs voertuig die we op dit moment hebben is een witte vito, dankzij (tegenwoordig MOD  :)) Caprice
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,085
Reactie #113 Gepost op: 15 november 2009, 18:29:21
Een volledig uitgevoerde en uitgeruste auto van een werknemer zelf... ik vind het een vreemde constructie! Lijkt mij belastingtechnisch toch voordelig om de auto op het bedrijf te zetten (scheelt wegenbelasting etc)...
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #114 Gepost op: 15 november 2009, 18:43:16
Een volledig uitgevoerde en uitgeruste auto van een werknemer zelf... ik vind het een vreemde constructie! Lijkt mij belastingtechnisch toch voordelig om de auto op het bedrijf te zetten (scheelt wegenbelasting etc)...

ZZP'er ?  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Gast

  • Gast
Reactie #115 Gepost op: 15 november 2009, 18:46:27
Ik vraag me dan af in hoeverre een voertuig van een privé-persoon, of ZZP-er, blauw in een lichtbalk, werkende verlichting erachter of niet, mag voeren.
Van VKRC weet ik dat, door de alliantie met METR, alle papieren en vergunningen in orde zijn om daadwerkelijk met OGS (blauwblauw, teetuu) te mogen rijden. Zou dit dan ook gelden voor een werknemer van een bedrijf met de nodige papieren, het eigen voertuig dusdanig uitrusten? Lijkt mij niet, anders zou dezelfde constructie ook kunnen gaan gelden voor personeel in dienst van de brandweer, politie, ambulancediensten etc. etc. etc.
Oranje lensjes voor een JetSonic zijn maar $4.95 per stuk... kleine moeite groot plezier zou ik zeggen.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #116 Gepost op: 15 november 2009, 18:55:54
Ik vraag me dan af in hoeverre een voertuig van een privé-persoon, of ZZP-er, blauw in een lichtbalk, werkende verlichting erachter of niet, mag voeren.
Van VKRC weet ik dat, door de alliantie met METR, alle papieren en vergunningen in orde zijn om daadwerkelijk met OGS (blauwblauw, teetuu) te mogen rijden. Zou dit dan ook gelden voor een werknemer van een bedrijf met de nodige papieren, het eigen voertuig dusdanig uitrusten? Lijkt mij niet, anders zou dezelfde constructie ook kunnen gaan gelden voor personeel in dienst van de brandweer, politie, ambulancediensten etc. etc. etc.
Oranje lensjes voor een JetSonic zijn maar $4.95 per stuk... kleine moeite groot plezier zou ik zeggen.

Het blauw in de vito zijn puur de glaasjes die destijds bij die balk geleverd werden, zitten geen lampen of draaiers achter.

Dan mag het wel  :) ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Gast

  • Gast
Reactie #117 Gepost op: 15 november 2009, 18:58:29
Dan mag het wel  :) ;)

Ja, oke, het MAG wel dan.... Ik zet morgen een oranje balk op het dak, buitenste lensdelen amber, de rest blauw met niks erachter. Ik hou het geen kilometer vol denk ik  ;D ;D
Maar goed, het blijft een interessant topic om te volgen!


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #118 Gepost op: 15 november 2009, 19:03:14
De auto is inderdaad volledig uitgerust maar dat heeft de Verkeersregelaar zelf gedaan conform destijds avd eisen.
Dat deze regelaar daardoor liever zijn eigen auto rijdt ipv een bedrijfsvoertuig kan ik op zich wel begrijpen, hij heeft namelijk meer aanwezig dan een bedrijfsvoeruig.
De auto waar Caprice het over heeft is inderdaad een auto die onder de vlag van METR rijdt en is alleen door mij persoonlijk bestuurbaar, personeel anders dan ik zal daar ook niet op rijden.
De verkeersregelaar van wie de auto is heeft wel netjes gevraagd of hij gewoon met zijn eigen vertuig mag rijden en ik kon daar geen bezwaar tegen vinden, wel aangegeven dat hij dan zelf verantwoordelijk is voor de juridische staat van het voertuig.
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


Lambiek

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #119 Gepost op: 15 november 2009, 19:38:54
Beste mensen,

Dit voertuig is van mij en is inderdaad uitgevoerd zoals hij is,  toen ik nog werkzaam was bij AVD verkeer.
Sinds een maand werk ik bij de VKRC en niet meer bij AVD, en deze 2 bedrijven hebben absoluut geen samenwerking.
De striping heb ik erop laten zitten omdat het te duur is om het te vervangen voor nieuwe striping conform de VKRC.
De blauwe kapjes in de lichtbak zijn puur om de bak op te vullen ( heb geen oranje kapjes ) en er zit geen verlichting achter.

Als er nog meer vragen zijn hoor ik het wel

Groeten Lambiek ( Hans ) en dat is omdat de naam Hans niet meer te registreren viel......