Ik mag niet stemmen, maar dat weerhoud mij er niet van de politiek niet te volgen. Ik ben altijd al iemand geweest die de nederlandse politiek en het nieuw volg. De belangrijkste punten en opmerkelijkste ken ik daarom wel (behalve over al die sociale WAO enzo dingen). Ik ben een rechts iemand, en als ik mocht stemmen zou dat een rechtse partij worden. Ik kon me altijd wel vinden in sommige punten van Geert Wilders (tegen een europese regering). Hoe hij bijvoorbeels sprak over dat geklungel in Den Haag en punten over de immigratie. Alleen heeft hij wat extreme uitspraken gedaan afgelopen weken waar ik niet zo'n voorstander van ben. Ik denk ook dat de uitspraak in de Volkskrant van afgelopen zaterdag hem niet goed gaat doen.
Dan heb ik me altijd kunnen vinden in de VVD, al vind ik die soms ook wat zwak. Zo zeggen ze meer dan ze echt doen, zoals al die grote partijen. De partij van Marco Pastors is er ook nog waar ik me soms in kan vinden. Zo ben ik het met sommige punten over de Islam eens; ik denk ook bijvoorbeeld dat de Moslims hun religie gebruiken als reden voor hun gedrag, en om zich van deze maatschappij af te keren.