Naja het is ook een beetje kwestie van mentaliteit. In Nederland met het "ons bent zuuunig", mag het vaak niks kosten. Er wordt in de lease een godsvermogen uitgegeven aan een dure auto, maar zodra er dan signalering op moet (voor je eigen veiligheid!), dan is het budget op. Kijk maar eens op marktplaats wat er allemaal aangeboden wordt.
Daarnaast weten heel veel mensen niet eens dat er richtlijnen zijn en dat er voor het geboden prijsverschil met bijvoorbeeld China spulletjes echt wel kwaliteit wordt geboden. Ik denk daarbij ook aan afdichtingen van kappen, de UV bestendigheid van de kappen en de koeling van de led prints.
Ik zal uit fatsoen geen namen noemen van producten waar ik zelf zo mijn bedenkingen bij heb...het begon met een W en het is niet Whelen
Onlangs heb ik een aantal klanten weten te overtuigen eindelijk afstand te doen van die chinese namaak rommel en te gaan voor gekeurd ECE R65 materiaal. De klanten zagen het verschil met name als je een origineel product er een keer naast zet.
In het oranje segment zie je deze trend naar speelgoedverlichting soms nog, maar wordt gelukkig al steeds minder.
Groeten, Ruud