Alles over flitsers, draailampen en overige signalering

Auteur Topic: Alles over flitsers, draailampen en overige signalering  (gelezen 1211999 keer)

0 gebruikers (en 21 gasten bekijken dit topic.

7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Reactie #2950 Gepost op: 28 juli 2012, 14:59:18
De SoundOff Intersector :http://www.soundoffinc.com/warnamber/surfacemnt/sm_Intersector.html

Wie kan mij de naam van de Nederlandse importeur/leverancier van Soundoff producten vertellen ?
Van Soundoff zelf krijg ik geen reactie. Alvast bedankt voor de info. Er is enige haast bij geboden.


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #2951 Gepost op: 28 juli 2012, 15:56:23
De SoundOff Intersector :http://www.soundoffinc.com/warnamber/surfacemnt/sm_Intersector.html

Wie kan mij de naam van de Nederlandse importeur/leverancier van Soundoff producten vertellen ?
Van Soundoff zelf krijg ik geen reactie. Alvast bedankt voor de info. Er is enige haast bij geboden.
Visser uit Leeuwarden monteert ze op sommige ambu's. Dus wellicht dat je bij hen kunt aankloppen met je vraag.


Lt. Col. Me

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
  • Nederland moet door!
Reactie #2952 Gepost op: 29 juli 2012, 16:53:37
@7131: Mocht u het inmiddels weten, dan ben ik ook wel geïnteresseerd!  0098
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #2953 Gepost op: 29 juli 2012, 23:32:46
De SoundOff Intersector :http://www.soundoffinc.com/warnamber/surfacemnt/sm_Intersector.html

Wie kan mij de naam van de Nederlandse importeur/leverancier van Soundoff producten vertellen ?
Van Soundoff zelf krijg ik geen reactie. Alvast bedankt voor de info. Er is enige haast bij geboden.

Extra licht erbij op de op V70?


gebruiker0401206

  • Gast
Reactie #2954 Gepost op: 29 juli 2012, 23:40:26
Mail maar, ik neem aan dat het gaat om die intersection lights?
Kan ik gewoon leveren...



Groeten, Ruud


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #2955 Gepost op: 31 juli 2012, 09:47:18
Vraagje voor de kenners!

De LAPV voertuigen zijn voorzien van Koplamp Knipperen. Weet iemand welk merk / type dit is? Het is geen simpel relais want ze gaan een patroon af (kort, kort, lang)... Of iemand die mij kan vertellen waar dit ingebouwd is want ik kan 't niet vinden op een plaats die ik kan bereiken. In de Tourans zit hij NIET achter de rugleuning van de achterbank.. In de bus lijkt hij in de houten opbouw te zitten die tussen de voorstoelen inzit waar ik niet bij kan...


Gast

  • Gast
Reactie #2956 Gepost op: 31 juli 2012, 10:31:22
Voor zover ik dat heb begrepen van de ons beider bekende insider, zit dat knipperpatroon voor de koplampen in de Canbus unit ingeprogrammeerd en is het geen losse flasher.


HAVP

  • Blauw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 568
Reactie #2957 Gepost op: 31 juli 2012, 11:02:31
Vraagje voor de kenners!

De LAPV voertuigen zijn voorzien van Koplamp Knipperen. Weet iemand welk merk / type dit is? Het is geen simpel relais want ze gaan een patroon af (kort, kort, lang)... Of iemand die mij kan vertellen waar dit ingebouwd is want ik kan 't niet vinden op een plaats die ik kan bereiken. In de Tourans zit hij NIET achter de rugleuning van de achterbank.. In de bus lijkt hij in de houten opbouw te zitten die tussen de voorstoelen inzit waar ik niet bij kan...

Filmpje? Ben wel nieuwschierig. Bij ons ken ik alleen de langzame en hele snelle versie aan/uit.


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #2958 Gepost op: 31 juli 2012, 14:32:15
In de oudere tourans vanaf 2009 zit het kastje (Whelen UHF2150) wel gewoon achter de rugleuning. In onze nieuwe onopvallende Golf in de kofferbak nabij het reserve wiel. En in de nieuwste Trapo tussen de voorstoelen in de bekisting.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #2959 Gepost op: 31 juli 2012, 14:54:25
Filmpje? Ben wel nieuwschierig. Bij ons ken ik alleen de langzame en hele snelle versie aan/uit.

Politie nieuwe Touran
Filmpje: smurf100000

Werkt goed :)
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein