Alles over flitsers, draailampen en overige signalering

Auteur Topic: Alles over flitsers, draailampen en overige signalering  (gelezen 1228001 keer)

0 gebruikers (en 13 gasten bekijken dit topic.

sylvester1986

  • Gast
Reactie #3780 Gepost op: 27 oktober 2013, 12:17:11
Een goede handleiding. O0
Citaat van: Venture link=msg=1059616 date=1342029037
Voor de collega's (en geïnteresseerden) hierbij de handleiding, kan aangepast worden naar behoeven (ff via PB) en verspreid worden in de dienstvoertuigen naar behoeven 998765

http://www.venturedesign.nl/werk/Handleiding_H-ECU.pdf


EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Reactie #3781 Gepost op: 27 oktober 2013, 12:20:44
Citaat van: Sylvester link=msg=1214247 date=1382872631
Een goede handleiding. O0

Die bedoelde ik  8) Hij ligt nu overal in de nieuwe dienstauto's


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #3782 Gepost op: 27 oktober 2013, 12:27:09
Citaat van: EvEs link=msg=1214243 date=1382872463
Maar als de baas of de leverancier van de voertuigen niet eens een simpele handleiding geeft waarin zou staan dat je het KK knopje een paar seconden moet indrukken voordat het effect heeft.....

Voor zover ik begrepen heb ligt er (standaard) in ieder voertuig (wat bij HONAC) vandaan komt een handleiding. Ik heb ze nog niet teruggevonden, maar ik vind ook de gele ''pech''-hesjes niet terug, die er wel in behoren te liggen bij aflevering.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,047
    • Harm Infra Transport
Reactie #3783 Gepost op: 27 oktober 2013, 12:37:22
Citaat van: Jerommeke link=msg=1214257 date=1382873229
Voor zover ik begrepen heb ligt er (standaard) in ieder voertuig (wat bij HONAC) vandaan komt een handleiding. Ik heb ze nog niet teruggevonden, maar ik vind ook de gele ''pech''-hesjes niet terug, die er wel in behoren te liggen bij aflevering.

Die worden eruit gehaald omdat deze niet aan de kledingeisen voldoen. Daar hebben we het over gehad in het topic over de verscheidenheid aan politie hesjes. O0

Een HV organisatie net als wegenbouw/onderhoud en toezicht dienen goedgekeurde hesjes te hebben. De pechhesjes hebben alleen horizontale reflectie en missen de verticale reflectie.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Reactie #3784 Gepost op: 27 oktober 2013, 14:53:37
Citaat van: Jerommeke link=msg=1214257 date=1382873229
Voor zover ik begrepen heb ligt er (standaard) in ieder voertuig (wat bij HONAC) vandaan komt een handleiding. Ik heb ze nog niet teruggevonden, maar ik vind ook de gele ''pech''-hesjes niet terug, die er wel in behoren te liggen bij aflevering.

volgens mij hebben ze alle hesjes die ze uit de LAPV auto's gehaald hebben, in onze nieuwe Transporter gestopt.. ik kwam er een hele hoop tegen. zelfs de oude radio inbouw console werd meegeleverd  :D


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #3785 Gepost op: 27 oktober 2013, 18:30:00
Citaat van: HIT link=msg=1214262 date=1382873842
Die worden eruit gehaald omdat deze niet aan de kledingeisen voldoen. Daar hebben we het over gehad in het topic over de verscheidenheid aan politie hesjes. O0

Die worden door het afnemende korps er uit gehaald inderdaad. Ik vind ook geen voertuig-handleidingen in de auto's, mogelijk dat het daar aan ligt?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


HAVP

  • Blauw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 568
Reactie #3786 Gepost op: 27 oktober 2013, 20:57:38
Citaat van: Jerommeke link=msg=1214227 date=1382871594
Ik heb ook al eens aangegeven dat het prima werkt, als je maar weet hoe het werkt.
In Amerika rijden collega's met tientallen knopjes, met allerlei dubbele functie's rond. Daar werkt het allemaal wel, ze rijden er zelfs solo, maar omdat de gemiddelde Nederlandse diender geen interesse toont in het spul in de auto moet het allemaal nóg simpeler.
De volgende stap is automatisch oppompende banden en een automatische schade-app, dan hoeven we daar ook niet meer naar te kijken.  :-X

Ik ben ook wel met je eens dat het prima werkt en dat de gemiddelde diender het niet weet omdat hij geen of minder interesse of bewustwording heeft. Maar ik wil gewoon graag dat die collega's ook goed zichtbaar rijden. Vandaar mijn visie dat het inderdaad nóg makkelijker zou mogen.


Gast

  • Gast
Reactie #3787 Gepost op: 30 oktober 2013, 14:44:19
Citaat van: Sylvester link=msg=1206053 date=1380639911
Is de zwaailamp, onderstaande zwaailamp?
http://www.youtube.com/watch?v=8ft4yLWjFMA
brwnl

Op de website van brwnl kom ik dan verder naar deze pagina:
http://www.brwnl.nl/a-20970956/led-zwaai-flitslampen/combi-led-rotator-ece-r65-klasse2-vm/

Ik heb hem al eerder op voertuigen gezien en kon de lamp niet thuisbrengen ook al lijkt hij wel qua idee op deze:
http://www.youtube.com/watch?v=H9_RNXZ4dMA
De ECCO 7660, cirkel LED's onderin, draaiende spiegel. En natuurlijk is dit concept al eerder bij FedSig vandaan gekomen met de Vision SLR.
Ik ben wel benieuwd wie die lamp van BRWNL heeft gemaakt! Wat mij persoonlijk toch verbaast is het terug introduceren van bewegende delen in een LED lamp, waardoor je een hoger risico op storingen hebt dan bij de LED lampen zonder bewegende delen.


gebruiker0401206

  • Gast
Reactie #3788 Gepost op: 30 oktober 2013, 15:00:17
Lamp van w en g Maarssen, wordt gemaakt door Pintsch Bamag


Dennis 2331

  • ICT'er (Engineer Wireless) - Fractielid gemeente Eindhoven
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 559
  • Eindhoven
Reactie #3789 Gepost op: 30 oktober 2013, 16:48:26
Citaat van: Sylvester link=msg=1206053 date=1380639911
Is de zwaailamp, onderstaande zwaailamp?
http://www.youtube.com/watch?v=8ft4yLWjFMA
brwnl

Is dit type goed gekeurd?
 As ge nie mìr nèijsgierig bent, dan worde aau