Alles over flitsers, draailampen en overige signalering

Auteur Topic: Alles over flitsers, draailampen en overige signalering  (gelezen 1212482 keer)

0 gebruikers (en 40 gasten bekijken dit topic.

Carv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 540
Reactie #2640 Gepost op: 29 maart 2012, 16:05:24
Ander verhaal;

Iemand enig idee waarom het stopbord aan de achterzijde van de nieuwe VW Transporters ( model Rotterdam Rijnmond) op de klep is gemonteerd ipv bijvoorbeeld achter de achterruit ?

Lijkt me niet echt vandalisme bestendig en ook niet handig met het wassen van de voertuigen.


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #2641 Gepost op: 30 maart 2012, 02:56:10
heb me dat ook altijd afgevraagd. Plus het feit dat achter de achterruit nog eens opgeruimder staat.

Ander punt: iets bijzonders, de belastingdienst die de tekstkrant als volg bord gebruikt. Ik had het in elk geval nog nooit eerder gezien :)

20120329_Politie_Belastingdienstcontrole_Nijmegen_YT.mp4


sylvester1986

  • Gast
Reactie #2642 Gepost op: 30 maart 2012, 03:03:37
Apart, nooit eerder gezien.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #2643 Gepost op: 30 maart 2012, 10:15:58
heb me dat ook altijd afgevraagd. Plus het feit dat achter de achterruit nog eens opgeruimder staat.

Ander punt: iets bijzonders, de belastingdienst die de tekstkrant als volg bord gebruikt. Ik had het in elk geval nog nooit eerder gezien :)

20120329_Politie_Belastingdienstcontrole_Nijmegen_YT.mp4
Ik wist wel dat deze er opzat maar ze mogen deze eigenlijk niet gebruiken. De enige keren wanneer die transparant aan staat is als hij stil staat. Het is in ieder geval wel iets wat ik nog een keertje zal gaan navragen.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


sylvester1986

  • Gast
Reactie #2644 Gepost op: 31 maart 2012, 18:08:37
2e wagen heeft Blauwe pit met Speaker waar al eerder over gesproken is op het forum.
Voitures de police banalisées // 2 Unmarked Police Cars
code3paris


cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,113
Reactie #2645 Gepost op: 2 april 2012, 23:06:48
heb me dat ook altijd afgevraagd. Plus het feit dat achter de achterruit nog eens opgeruimder staat.

Ander punt: iets bijzonders, de belastingdienst die de tekstkrant als volg bord gebruikt. Ik had het in elk geval nog nooit eerder gezien :)

20120329_Politie_Belastingdienstcontrole_Nijmegen_YT.mp4

Zo zag ik vandaag 2 auto's staan van de nieuwe voedsel en waren autoriteit met daarop een amber whelen liberty met full led tekstkrant!
Wat controleren die dan dat zij dat nodig hebben? Helaas vergeten fototje te maken...


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2646 Gepost op: 3 april 2012, 00:36:53
Zo zag ik vandaag 2 auto's staan van de nieuwe voedsel en waren autoriteit met daarop een amber whelen liberty met full led tekstkrant!
Wat controleren die dan dat zij dat nodig hebben? Helaas vergeten fototje te maken...

De Algemene Inspectie Dienst (AID) valt tegenwoordig ook onder Nederlandse Voedsel & Waren Autoriteit ;)
Zij zijn onder andere belast met de controle op de controle op in & uitvoer van levende dieren  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,113
Reactie #2647 Gepost op: 3 april 2012, 08:19:25
Ah vandaar! Ben je eigenlijk verplicht om aan een volgen/ stop verzoek te voldoen van dat soort diensten? Je ziet overal de stop bordjes de lucht uit schieten namelijk...


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #2648 Gepost op: 3 april 2012, 09:39:18
Ja. De AID/Nieuwe Voedsel en Warenauthoriteit zijn bevoegd voertuigen te controleren, net zoals de douane etc.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


TAS-716

  • Werkzaam op brandweervoertuigen-gebied
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 542
Reactie #2649 Gepost op: 3 april 2012, 10:41:19
30-03-2012 - Prio 1 7748 7741 Compagniebrand Hoog Soeren
User: Wouwie13

Mijn vraag is, zitten er op de Unimog die je in het begin ziet LED-lampen of Strobes op het dak?
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits.