0 gebruikers (en 21 gasten bekijken dit topic.
Ik heb wel een filmpje maar kan je het niet zo goed opzien ik zal proberen nog een keer een filmpje te maken dan hoor je het
Ik zie het helaas niet. Ben benieuwd naar een nieuw filmpje.Zou ook weer 1 van de eerste auto's zijn die dit hebben. Voorheen had het KLPD en OT/AT het wel. Ook de oudere auto's van Brabant-Noord hadden het.Na 1999 is dat ineens allemaal verdwenen.
Negatief ...KLPD heeft op diverse Volvo V70´ers hadden het wel, evenals enkele voertuigen van A.T Noord en Oost Nederland, Noord West Nederland en Midden Nederland. (Enkele van deze AT voertuigen is er nog mee uitgerust echter door de komst van het Xenon is dit wel minder geworden). Tevens zijn bijna alle VROS voertuigen van BVOM er mee uitgerust Maar goed, is volgens mij niet zo spannend om te zien ... gewoon groot licht wat aan en uit gaat
Laatst wel een AMBU zien rijden binnen mijn parochie met (tegelijk) flitsend groot licht...
Om het compleet te maken, de Excalibur van Code3 PSE. De opvolger van de MX7000 (zelfde bovenlenzen om het makkelijk te maken) met de nieuw model "Freeform" rotators erin. Plastic reflectors met optiek ín de reflector t.o.v. de half ronde metalen rotators die daarvoor gebruikt werden. De LED modules onderin, de LEDX, werden ook in de MX7000 gebruikt maar dan in de dubbele uitvoering. De Excalibur is eigenlijk niks anders dan het "magere", ergo minder hoge, zusje van een succes-ontwerp van Code3 PSEZo, wat extra info