Mountainbike teams Rode Kruis

Auteur Topic: Mountainbike teams Rode Kruis  (gelezen 151309 keer)

0 gebruikers (en 17 gasten bekijken dit topic.

ehbo´er quinten

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
Reactie #250 Gepost op: 20 januari 2012, 19:00:48
Hoi,

Mijn eerste berichtje op het forum :) Het fruitcorso in Tiel heeft het afgelopen gebruik gemaakt van het NRK Tiel met medewerking van 4 opgeleide bikers van het NRK Den Haag. ik kan het weten, heb zelf gefietst ;)

Maar volgens mij zijn er de volgende "officiële"  (goed opgeleide) bike-teams bij het NRK:
* Den Haag
* Utrecht
* Tilburg
* Velsen
* Woerden

Deze hebben allemaal in meer of mindere mate een opleiding gehad.

Wellicht dat ik er nog 1 vergeet, waarvoor mijn excuses.

RemRoof

Onze bikers uit Hulst(Zeeland) zijn actief geweest bij Serious Request in Leiden. Deze hebben een professionele training ism de politie gehad.
Voor meer info zie : http://www.rodekruis.nl/afdeling/hulst/dit-zijn-we/paginas/eerste-hulp-biketeam-zeeuws-vlaanderen.aspx (aan de site wordt volop geknutseld, het kan zijn dat hij het dus even niet doet e050)
Inclusief foto (helaas nog wel in het 'oude' bikepak).

Gr. Quinten


petre

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 314
Reactie #251 Gepost op: 28 januari 2012, 22:21:47
Katwijk heeft geloof ik ook een fiets-team. Hoe die zijn opgeleid geen idee. Den Haag en Katwijk hebben bij het Leids ontzet gefietst afgelopen jaar.


wrdmarco

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #252 Gepost op: 26 juni 2012, 22:00:50
is er inmiddels al iets bekend over officiële bike kleding ??


pe1rdw

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #253 Gepost op: 30 juni 2012, 19:32:45
dat ik vanmiddag van een biker uit tilburg hoorde schiet het nog steeds niet op


Red Cross Medic

  • Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,176
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #254 Gepost op: 11 juli 2012, 20:57:47
Dag leden.

Ik heb dit topic even doorgenomen en ik ga dit met onze afdeling bespreken ik vind het een super initiatief.
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge


fotoschieter.nl

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 361
  • NRK Velsen, Biketeam, EHBO, AED, Wandelletsel, NHT
    • Fotoschieter.nl
Reactie #255 Gepost op: 13 juli 2012, 19:39:02
Nou bij deze, de kleding is erdoor! Ik heb de jas al aangehad en zit perfect! De kleding is echt super en kan eigelijk niet wachten totdat ik mijn kledingpakket in ontvangst mag nemen.

http://rodekruisvelsen.nl/

Dinsdag10 juli heeft een delegatie bikers van de afdeling Velsen van Het Nederlandse Rode Kruis een bezoek gebracht aan Moderna in Gramsbergen.
Na de hartelijke ontvangst werd door Yvonne Bakker (verkoop buitendienst) de nieuwe officiële bikekleding van Het Nederlandse Rode Kruis getoond. Het assortiment bevat een (binnen)fietsbroek, een (buiten)fietsbroek, een speciaal fietsshirt en een softcell fietsjack.



Ja er komt nog NRK logo op de jas..

Meer info en foto's op de website van Rode Kruis afd Velsen.
Nederlands Rode Kruis Afd. Velsen --> EHV'er, AED, Biketeam VRK --> Noodhulpteamlid AEDHeemskerk.nl --> Secretaris, Technisch beheer AED's, Bediener,


ralpje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 396
Reactie #256 Gepost op: 13 juli 2012, 20:04:46
Ziet er goed uit, Peter!


Red Cross Medic

  • Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,176
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #257 Gepost op: 13 juli 2012, 23:51:25
Nou bij deze, de kleding is erdoor! Ik heb de jas al aangehad en zit perfect! De kleding is echt super en kan eigelijk niet wachten totdat ik mijn kledingpakket in ontvangst mag nemen.

http://rodekruisvelsen.nl/

Dinsdag10 juli heeft een delegatie bikers van de afdeling Velsen van Het Nederlandse Rode Kruis een bezoek gebracht aan Moderna in Gramsbergen.
Na de hartelijke ontvangst werd door Yvonne Bakker (verkoop buitendienst) de nieuwe officiële bikekleding van Het Nederlandse Rode Kruis getoond. Het assortiment bevat een (binnen)fietsbroek, een (buiten)fietsbroek, een speciaal fietsshirt en een softcell fietsjack.



Ja er komt nog NRK logo op de jas..

Meer info en foto's op de website van Rode Kruis afd Velsen.
geen helm?
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge


Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #258 Gepost op: 14 juli 2012, 12:14:10


apje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 107
  • he jij hier
Reactie #259 Gepost op: 14 juli 2012, 12:38:44
ja klopt we hebben sinds kort een bike team in barneveld
kent u mij dat u mij nog kent zodat u weet wie ik ben?