Oefening SIGMA NWN (Voorne-Putten) Ma 6 Nov (19:30/22:00)

Auteur Topic: Oefening SIGMA NWN (Voorne-Putten) Ma 6 Nov (19:30/22:00)  (gelezen 1887 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Ferrari_F50

  • Gast
Gepost op: 4 november 2006, 20:04:06
Ik las net op de site van het SIGMA Nieuwe-Waterweg-Noord dat er Maandag (6 November) om 19:30 tot 22:00 een oefening wordt gehouden. Heeft iemand hier meer informatie over want ik woon namelijk in Voorne-Putten en ik zou graag willen weten waar deze oefening gehouden wordt zodat ik wat foto's kan schieten.




Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #1 Gepost op: 4 november 2006, 21:12:56
Ik las net op de site van het SIGMA Nieuwe-Waterweg-Noord dat er Maandag (6 November) om 19:30 tot 22:00 een oefening wordt gehouden. Heeft iemand hier meer informatie over want ik woon namelijk in Voorne-Putten en ik zou graag willen weten waar deze oefening gehouden wordt zodat ik wat foto's kan schieten.

Ja hoor, vindt plaats in Goedereede/Brielle. Waarschijnlijk bij Baris langs de Groene Kruisweg bij Brielle, net als vorig jaar. Als het goed is staat er trouwens al een topic over, sterker nog: diverse topics omdat het om meerdere oefeningen op meerdere data gaat....
greetz,  Enrique


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #2 Gepost op: 4 november 2006, 21:26:02
Hier wat meer info (de oefeningen staan op pagina 10/11 van de evenementen hier):

Maandag 6 november 1930-2130 Brandweeroefening Samenwerkingsgebied Eilanden in Goedereede/Brielle, samen met de geneeskundige combinatie en onder leiding van de OvD-G.

Dezelfde oefening (zelfde tijd) vindt plaats:

Woensdag 8 november
Maandag 13 november
Woensdag 15 november
Maandag 20 november
Woensdag 22 november
Maandag 27 november
Woensdag 29 november
greetz,  Enrique


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #3 Gepost op: 15 november 2006, 07:51:16
Enne.... het zou in de gemeente Goedereede bij Port Zélande (Ouddorp) zijn en in de gemeente Brielle bij Baris langs de Groene Kruisweg...
greetz,  Enrique


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #4 Gepost op: 20 november 2006, 08:00:06
Ouddorp was correct, Brielle niet. De nog komende oefeningen (vanavond, woensdag, en volgende week maandag en woensdag) zijn in Hellevoetsluis, bij de Connexxion-garage langs de Amnesty Internationallaan.
greetz,  Enrique


Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 22 november 2006, 15:24:12
Ouddorp was correct, Brielle niet. De nog komende oefeningen (vanavond, woensdag, en volgende week maandag en woensdag) zijn in Hellevoetsluis, bij de Connexxion-garage langs de Amnesty Internationallaan.

Ik heb net de ConneXXion gebeld om te vragen waar die garage zat, maar er blijkt geen garage aan de AIlaan te zitten maar wel op het bedrijventerrein Kickersbloem, ik wil namelijk vanavond langs gaan om te oefening op te plaat te zetten. Dus ik heb nu nog steeds geen echt duidelijkheid.


Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 25 november 2006, 11:13:49
Wie foto's wil zien kan deze bekijken via de volgende link:

http://www.ambuplanet.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=79&Itemid=2

Ik heb helaas niet de tijd deze een voor een op het forum te plaatsen. Dus dan maar even zo.


PH-PXA

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,465
Reactie #7 Gepost op: 4 december 2006, 20:17:43
Zozo vett site man!!! ;D ;D ;D

Nou ferrari je weet vast wel wie ik ben ::) ::) :P ;D 8)