Nieuws rondom Joran van der Sloot / vermissing Natalee Holloway/moord Stephany Flores

Auteur Topic: Nieuws rondom Joran van der Sloot / vermissing Natalee Holloway/moord Stephany Flores  (gelezen 45970 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Mind

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 235
  • Inline Explorer
hij heeft het gedaan, ik ben nu al overtuigd :|
It's like the latest news, it's all wrong.  Pictures


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
hij heeft het gedaan, ik ben nu al overtuigd :|
Maar hoe? Het hoefde geen 'afslachting' te zijn, je weet niet wat voor drugs er eventueel betrokken waren... Nog even spannend  :|


Jim

  • Ambulanceverpleegkundige & anesthesiemedewerker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 647
  • When in doubt, knock'em out
Ik ben het nu aan het kijken..maar ja, het is nou helemaal Peter R de Vries, dus dan weet je het eigenlijk nooit helemaal zeker...
Die mensen willen de feiten nogal eens vanuit hun eigen bepaalde manier vertellen...

We zullen zien..
CHAOS: Chief Has Arrived On Scene Waar cyanose is, is leven; nog heel even!


Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Iemand enig idee met welk nummer het programma eindigde :$?


Rein

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 894
Zojuist de hele uitzending gezien. Ik hoop dat Joran vanavond nog wordt opgepakt.


Ferrari_F50

  • Gast
Er klopt nog steeds niet veel van zijn verhalen. De ene keer zegt hij dit en de andere keer komt hij weer met wat anders aan. Net zoals die vriend van hem, die hem geholpen zou hebben. Hij zei eerst dat hij de naam nooit bekend zou maken en dat hij die naam tot in zijn graf mee zou nemen... een dag later verteld hij de naam en de achternaam van zijn vriend. Dan klopt er toch iets niet?

Na het zien van de uitzending denk ik dat veel mensen Joran nu om willen leggen. Daar is Joran slim in geweest om precies de dag voor de uitzending onder te duiken.

We zullen het zien. Hopelijk is er genoeg bewijs gevonden om Joran strafrechtelijk de vervolgen. Dit soort tuig moet gewoon voorgoed achter de trailes.

--|Om nog even terug te komen over die ene vriend, die Joran geholpen zou hebben, is hier meer te lezen: http://www.ad.nl/holloway/article2022934.ece --|


Marnix

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Ned. Rode Kruis
    • Rode Kruis
Tja, boeiende uitzending
Maar toch, hoewel een eikel van een jong valt hem juridisch relatief weinig te verwijten:
- het niet helpen van iemand in levensnood en het mede laten verdwijnen van het lichaam
- het liegen onder ede

Volgens mij heb je het dan ver gehad... (juridisch tenminste)
CN NRK


Ferrari_F50

  • Gast
Volgens mij bestaat Joran alleen maar uit leugens. Waarom zou je een meisje in zee willen dumpen na een aanval. Oké, je raakt in paniek. Maar dat is dan toch geen reden om iemand in zee te dupen, of zie ik dat verkeerd. Elke idioot zou 1-1-2 bellen. Tenzij je er zelf wat mee gedaan hebt.


weetje_hgl

  • geen hulpverlenings achtergrond, puur interresse.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 456
  • Aub, gebruik geen vaktaal, denk aan mij...;-)
Volgens mij bestaat Joran alleen maar uit leugens. Waarom zou je een meisje in zee willen dumpen na een aanval. Oké, je raakt in paniek. Maar dat is dan toch geen reden om iemand in zee te dupen, of zie ik dat verkeerd. Elke idioot zou 1-1-2 bellen. Tenzij je er zelf wat mee gedaan hebt.

Maar oke, stel dat ze inderdaad zou gaan schokken, en shaken terwijl ze een flinke dosis drugs en/of alcohol tot zich genomen heeft,....

Dan kan je ofwel overlijden, ofwel in coma raken, ofwel bewusteloos raken, ofwel terug wakker worden...

Bij haar was er na "enige tijd" nog niets veranderd, en dus ging hij er vanuit dat ze overleden was...

Dat hij het lichaam vervolgens met die jongen op zee brengt en overboord gooit, is verschrikkelijk, helemaal als ze op dat moment nog niet dood was........ :'( :'( :o
geen hulpverlenings achtergrond, puur interresse.


Marnix

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Ned. Rode Kruis
    • Rode Kruis
Tja, boeiende uitzending
Maar toch, hoewel een eikel van een jong valt hem juridisch relatief weinig te verwijten:
- het niet helpen van iemand in levensnood en het mede laten verdwijnen van het lichaam
- het liegen onder ede

Volgens mij heb je het dan ver gehad... (juridisch tenminste)
Maar misschien is een stevige TBS een optie...
CN NRK