Visser Ambulance 4 Zeeland te koop?

Auteur Topic: Visser Ambulance 4 Zeeland te koop?  (gelezen 5837 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

paul_hartog

  • Gast
Gepost op: 10 december 2006, 06:50:05
Ik zag bij Visser op de site dat de 29 van middelburg te koop staat.
iemand enig idee wat hier de rede van is???




bas.

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 10 december 2006, 12:42:49
ik had geloof ik ergens op dit forum gehoord dat deze dienst haar hele wagenpark gaat vervangen met sprinters, en daarom staat deze Visser type 4 met nog maar net 60.000 km. op de teller te koop.


harold

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 10 december 2006, 13:15:22
Enig idee waarom ze de lage Mercedessen willen vervangen?

Kan iemand misschien een link geven naar de andere forumdiscussie?


DanielB

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 10 december 2006, 13:20:13
Enig idee waarom ze de lage Mercedessen willen vervangen?

Kan iemand misschien een link geven naar de andere forumdiscussie?



Weinig behandelruimte? Ik denk dat een Sprinter/Transporter of zo'n containerambu toch wel meer bewegingsruimte bieden :)


gignnl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 964
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #4 Gepost op: 10 december 2006, 16:25:39
denk dat de problemen begonnen zijn toen visser alle nieuwe type 4 terug heeft geroepen ivm de achteras problemen.de wagens van utrecht zijn inmiddels aangepast.de wagens van zeeland zijn echter niet meer teruggekeerd in actieve dienst naar mijn observatie.
ook limburg noord heeft hun type 4 al verkocht en volgens mij zijn ook in west brabant de type 4 al vervangen door chevrolets.


Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 10 december 2006, 16:30:13
Maar zowiezo heeft deze wagen vrij weinig ruimte, zoals al eerder werd gezegt heb je veel meer werkruimte in een Sprinter of een VW T5 container. Dat heb ik ze ook in Zoetermeer horen zeggen, ze hebben daar namelijk ook nog een lage Mercedes staan en die wordt vervangen door een VW T5 of een Sprinter dat weet ik dan niet meer. Ik heb er zelf ooit eens in meegereden en ik moet zeggen dat ik de werkruimte ook niet echt perfect vindt.


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #6 Gepost op: 11 december 2006, 16:32:15
De Visser type 4 ambulances komen inderdaad niet meer terug. Na de achteras/wielen problemen zijn ze niet meer teruggekeerd. De posten rijden nu met oudere auto's, en in Goes rijdt er nu een visser vw t5 om te testen of dit iets is om in gebruik te nemen.


Blommie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 170
  • Hulpverlener zowel vrijwillig als beroepsmatig
Reactie #7 Gepost op: 11 december 2006, 18:24:05
De Visser type 4 ambulances komen inderdaad niet meer terug. Na de achteras/wielen problemen zijn ze niet meer teruggekeerd. De posten rijden nu met oudere auto's, en in Goes rijdt er nu een visser vw t5 om te testen of dit iets is om in gebruik te nemen.
Visser heeft denk ik inmiddels een groot probleem.... Het schijnt niet alleen een achteras-probleem te zijn maar ook komt het voor dat er scheurvorming in de carrosserie ontstaat. Bovenstaande problemen zijn ook mogelijk bij de VW T5.

Grtzz Blommie


Bart S

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 11 december 2006, 21:07:06
Visser heeft denk ik inmiddels een groot probleem.... Het schijnt niet alleen een achteras-probleem te zijn maar ook komt het voor dat er scheurvorming in de carrosserie ontstaat. Bovenstaande problemen zijn ook mogelijk bij de VW T5.

Grtzz Blommie

Bron?


Blommie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 170
  • Hulpverlener zowel vrijwillig als beroepsmatig
Reactie #9 Gepost op: 11 december 2006, 22:41:18
Bron?

Wil ik hier niet noemen. Lijkt me begrijpelijk neem ik aan....

Grtzz Blommie