0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.
toch heb ik in leiden een keer een chevrolet gmt600 gezien van vza inter. oranje-wit kleurstelling
Merk & type: Volkswagen LT31 ambulanceBijzonderheden: Drie tonige luchthoorn sireneMerk & type: Volkswagen T5 AmbulanceBijzonderheden: Was ooit de eerste (test) T5 bij de VZA te Amsterdam
Philips LT ambulance
Ik denk dat deze hier het beste thuis past...Zoniet, zou 1 van de mods dan zo vriendelijk willen zijn om hem te verplaatsen?
Dienst: Amstra / Medi-expresseRoepnummer: nvtSoort voertuig: SUVMerk & Type: Dodge NitroBijzonderheden: striping op de motorkap klopt niet, op voor- en achterzijde ontbreekt de tekst 'ambulance'
Dienst: Amstra / Medi-expresseRoepnummer: nvtSoort voertuig: SUVMerk & Type: Dodge NitroBijzonderheden: striping op de motorkap klopt niet, op voor- en achterzijde ontbreekt de tekst 'ambulance'Tekst op de achterzijde, voor wie de taal niet machtig is:OrgaantransportWij rijden voor Medi-expresse NLKennelijk veel ritjes door Duitsland ofzo?
Ik denk dat deze hier het beste thuis past...Zoniet, zou 1 van de mods dan zo vriendelijk willen zijn om hem te verplaatsen?Dienst: AmstraKenteken: 43-VXK-1Merk: Dodge Soort voertuig: Demovoertuig/Huurwagen(?)