Beste Peter,
De afgelopen tijd heb je vele berichten gepost, vaak onderbouwd met literatuurstudie, ervaringen, etc.
Prima bijdragen dus!
De bijdragen die je levert, passen heel goed op het forum. Sterker nog, het geven van zuurstof door bepaalde categorieën EHBO-ers, of het aanleren van ballonbeademing etc. zijn onderwerpen waar de meningen zeer over uiteenlopen, dat heb je de afgelopen jaren zelf wel ervaren.
Logisch dus, dat je óók op dit forum hier dus veel weerstand krijgt op je stellingen. Maar in mijn ogen zijn de reacties alleszins acceptabel en respectvol!
Sommige reacties op stellingen gaan niet exact die kant op, die jij bedoelde met het starten van de discussie. Dat kan, en zul je moeten accepteren, aangezien je bepaalde discussies nu niet eenmaal in regie kunt houden!
In één van de vorige berichten schrijf je:
Je krijgt zoals kennelijk gebruikelijk in dit forum weer veel vervuiling van de discussie.
Dit is nu de tweede keer dat je op deze semi-subtiele wijze feedback levert aan de beheerders van het forum, waarbij die feedback bij mij erg negatief overkomt.
Op het moment dat je deze discussies start, kan je redelijkerwijs vermoeden dat er kritisch gereageerd wordt, en nogmaals, ik ben van mening dat er zeer correct wordt gereageerd, ondanks de soms hevige discussies.
Mocht je werkelijk van mening zijn dat dit "kennelijk gebruikelijk" is in dit forum, dan ben ik erg benieuwd naar voorbeelden van fora waarop men op een nóg plezierigere manier met elkaar omgaat, ik ken ze namelijk niet!