Politie in het geel

Auteur Topic: Politie in het geel  (gelezen 32093 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

NikonDirk

• Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #100 Gepost op: 5 mei 2007, 19:05:59
Ohhh..... ;)

Golly

• Medisch Milieukundig Adviseur en GAGS i.o. bij een GGD/VR
  • Senior gebruiker
  • Hulpverlenen bij Rampen en Evenementen
    • Rode Kruis Den Haag
Reactie #101 Gepost op: 6 mei 2007, 19:10:42
Het geel is wel erg geel he? ;)
Ze vallen inderdaad wel goed op maar of je er nou zelf de hele dag in wilt rondlopen vraag ik me wel af. Ik zou er gek van worden.
Golly
Vrijwillig: Evenementenhulpverlener, TL Noodhulpteam, Onderzoeker Nederlandse Rode Kruis

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #102 Gepost op: 6 mei 2007, 19:43:29
Het geel is wel erg geel he? ;)
Ze vallen inderdaad wel goed op maar of je er nou zelf de hele dag in wilt rondlopen vraag ik me wel af. Ik zou er gek van worden.
Golly

Zelfs de veiligheidshesjes voor de gewone dienders zijn geel geworden! Enne een zonnebril zit er niet bij  8)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

VRK Fotografen

• Senior gebruiker
    • Brandweer Kennemerland VRK
Reactie #103 Gepost op: 6 mei 2007, 23:18:51
Wat ik mij afvraag is waarom de kentekens allemaal wegklapbaar zijn. Dus het woord "poltie" achter op de rug en voorop de klep van de borstzak kan naar beneden dan is het woord "politie"  ook niet meer zichtbaar. Echter de reflecterende strepen gaan niet weg dus bij een "geheime" actie blijven ze al bij een heel klein beetje licht achter de "verdacht" toch zichtbaar...

K2
Mike Berghoeffs - District Noord Jan Kol jr. - District Midden George Bakker - District Zuid Jeffrey Koper - District Zuid  (Coördinator Brandweerfoto

Rover

• Gast
Reactie #104 Gepost op: 7 mei 2007, 03:00:08
Het lijkt mij niet waarschijnlijk dat er bij 'geheime' acties gebruik wordt gemaakt van de gele veiligheidskleding.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #105 Gepost op: 7 mei 2007, 09:52:11
Wat ik mij afvraag is waarom de kentekens allemaal wegklapbaar zijn. Dus het woord "poltie" achter op de rug en voorop de klep van de borstzak kan naar beneden dan is het woord "politie"  ook niet meer zichtbaar. Echter de reflecterende strepen gaan niet weg dus bij een "geheime" actie blijven ze al bij een heel klein beetje licht achter de "verdacht" toch zichtbaar...

K2

Het hoe en waarom van de wegklapbaarheid is voor mij ook een raadsel ...

Van de week heb ik gezien, dat bij de gewone uniformjassen (de parka en de blouson) ook de woorden politie zichtbaar en onzichtbaar gemaakt kunnen worden. Ook de reflectie kun je daarbij wegklappen, er staat wel gewoon politie op de armen EN de striping achterop. Het hoe en waarom snap ik daar ook niet van ...
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

7194

• Senior gebruiker
Reactie #106 Gepost op: 7 mei 2007, 13:14:22
Wel handig bij een aanhouding, kunnen de verdachten er lekker aan trekken om je uit balans te halen...  :|

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #107 Gepost op: 7 mei 2007, 15:50:12
Zou het niet iets te maken hebben met het wassen van de kleding...  ;)

7194

• Senior gebruiker
Reactie #108 Gepost op: 7 mei 2007, 16:21:11
Zou het niet iets te maken hebben met het wassen van de kleding...  ;)
Lijkt me niet. Je kan de tekst 'Politie' niet van je jas afhalen maar alleen wegstoppen onder een andere lap, dus met wassen komt het water/ zeep etc toch bij de letters...

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #109 Gepost op: 7 mei 2007, 16:26:29
Ok!  :)