Peter 71 schreef eerder:
"Ik wordt altijd kotsmiddelijk van mensen zoals meneer Vos,zelf niet terplaatse geweest maar wel met een oordeel klaar staan.En inderdaad het progamma Netwerk heeft nu een zeer eenzijdig verhaal neergezet,zonder dat er gesproken is met de mensen die betrokken zijn geweest bij de bluswerkzaamheden.Nu schreeuwt er iemand een hoop lucht,en zet daarmee de brandweer Velsen kompleet voor joker.Terwijl al die brandweermensen tijdens die brand hun uiterste best hebben gedaan om die brand zo snel mogelijk te blussen.Maar al die verhalen over meneertje Vos zo lezende kunnen we die meneertje Vos beter maar gaan boycotten,en mag ik hopen dat hij binnen brandweer nederland nergens meer binnenkomt."
Ik heb het verloop van de brand kunnen zien aan de beelden van de patrijspoorten en de intensiteitssporen op de huid van het schip in verloop van dagen. Ik heb berichten gekregen als aangesteld onderzoeker van de mensen aan boord en ik hoor deze nog zelf; de afspraken zijn ala lang voor dit bericht gemaakt.
Uw grove 'ausradieren' intentie wordt door mij , helaas te laat anders had ik niet eerder op uw bericht gereageerd, herkend, het zegt vooral iets over de mentaliteit binnen de (foto) redactie van Incident.
Als u informatie hebt over de 'uiteste best'die de mensen van velsen hebben gedaan, en de resultaten die daarmee voor het schip zijn bereikt, lijkt het mij van belang dat u dat eerst publiceert; de lezer kan dan zelf oordelen.
De 'lucht'en de 'joker'slaan op u en uw opdrachtgevers terug; dat moge duidelijk zijn. Verkoopt het nog, dat Incident?
Nu ik u en de kennelijke 'Incident' mentaliteit heb herkend, zal ik op uw berichten bij voorkeur niet meer reageren.
Fred Vos.