Centrale inkoop voertuigen RedNed rond

Auteur Topic: Centrale inkoop voertuigen RedNed rond  (gelezen 18410 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

LucDietz

• Forum gebruiker
Gepost op: 13 februari 2007, 23:11:20
Het RedNed bestuur heeft gisteravond ingestemd met centrale inkoopafspraken voor reddingsbrigadevoertuigen. Binnenkort maken we bekend met wie de deal gesloten is. Op korte termijn wordt geinventariseerd welke brigades dit jaar mee willen doen. Navraag leert ons dat de deal die we hebben kunnen sluiten zeer scherp is en bijvoorbeeld vergelijkbaar met het mantelcontract voor de Volkswagen Golf van de politie.
Voor komend seizoen krijgen we de beschikking over twee geheel inzetbare demo's.

We zijn op zoek naar brigades die voor het seizoen 2007 en/of 2008 een voertuig willen vervangen. Ook ontvangen we graag PVE's en wellicht ook suggesties voor op- en inbouw van de voertuigen.

Luc
RedNed

Ernst Brokmeier

• Senior gebruiker
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #1 Gepost op: 13 februari 2007, 23:27:20
Luc, Heb je de afgelopen weken nog met iemand van Zandvoort contact gehad toevallig?
Waarschijnlijk komt een en ander voor ons net te laat, we zitten midden in het bestel/toestemmings traject met gemeente en dealer. (als het toch nog landrover is geworden zou het helemaal mooi zijn)
in ieder geval super dat dit nu eindelijk landelijk van de grond komt. Complimenten!!
[img]/img]

LucDietz

• Forum gebruiker
Reactie #2 Gepost op: 13 februari 2007, 23:34:40
Zandvoort wil meedoen en is ook betrokken geweest bij het testen van het model.

Jammer als jullie niet mee kunnen doen.

Luc

Lars Carree

• Forum gebruiker
  • "Huil maar niet zuster, de broeder troost je wel"
Reactie #3 Gepost op: 13 februari 2007, 23:39:38
Luc, Heb je de afgelopen weken nog met iemand van Zandvoort contact gehad toevallig?
Waarschijnlijk komt een en ander voor ons net te laat, we zitten midden in het bestel/toestemmings traject met gemeente en dealer. (als het toch nog landrover is geworden zou het helemaal mooi zijn)
in ieder geval super dat dit nu eindelijk landelijk van de grond komt. Complimenten!!

Erny,

Rolf en ik hebben vanochtend Mark gesproken omdat ronald bezig was met de tent. Hierna is ronald ingelicht en heeft ronald ook mark zelf gesproken.

Ernst Brokmeier

• Senior gebruiker
Reactie #4 Gepost op: 13 februari 2007, 23:40:23
Luc,
Weet dat RR wel contact heeft gehad met jullie/jou, maar heb net ook ons bestuurslid belast met de voertuigen nog even een mailtje gestuurd of hij contact met je opneemt. De afgelopen dagen is er hier contact geweest met de gemeente e.d. de aanvraag voor 2 landrover discovery's 3 ligt nu bij de gemeente en wordt op zeer korte termijn behandeld.

Vroeg me trouwens net af of wij nu net te vroeg  zijn of jullie net te laat... ;D 8)
[img]/img]

Ernst Brokmeier

• Senior gebruiker
Reactie #5 Gepost op: 13 februari 2007, 23:41:01
Erny,

Rolf en ik hebben vanochtend Mark gesproken omdat ronald bezig was met de tent. Hierna is ronald ingelicht en heeft ronald ook mark zelf gesproken.
Thanks reddertje...info gaat dus gelukkig een keer snel!.. :D (zo snel kan ik niet eens typen!)
[img]/img]

LucDietz

• Forum gebruiker
Reactie #6 Gepost op: 13 februari 2007, 23:42:25
Het is voor mij niet altijd mogelijk mensen aan brigades te koppelen, sorry.
Volgens mij is Zandvoort goed betrokken.

Luc

Ernst Brokmeier

• Senior gebruiker
Reactie #7 Gepost op: 13 februari 2007, 23:48:10
Geen probleem Luc, maar zoals je hierboven leest is Zandvoort dus goed betrokken! 8)

Rescue Ranger/RR, Reddertje, ondergetekende = Zandvoort
[img]/img]

Maarten

• Senior gebruiker
    • Hulpverleningsforum
Reactie #8 Gepost op: 13 februari 2007, 23:57:23
Is de deal voor een merk en type voertuig gesloten, of alleen voor een merk? (als dat al gemeld mag worden)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s

LucDietz

• Forum gebruiker
Reactie #9 Gepost op: 14 februari 2007, 00:20:59
Voor een merk met alle daarbij behorende 4WD modellen. Ik verwacht dat we begin volgende week een nieuwsbrief uitbrengen waarin we e.e.a. verder toelichten.

Luc