Alles over hulpverleningsgerelateerde werkschoenen (Haix, Magnum, Bates, Adidas, Meindl etc.

Auteur Topic: Alles over hulpverleningsgerelateerde werkschoenen (Haix, Magnum, Bates, Adidas, Meindl etc.  (gelezen 91847 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

r.bles

• Ambuchauff
  • Senior gebruiker
zit te bedenken de schoenmaker te vragen er een drukker of iets op te maken..........
stukje leer over de rits waar de runner met een drukker op klikt....

zou het werken??
1:87 modelletjes:  

Berger

• Forum gebruiker
Dat werkt prima bij mijn Magnums,daar zit standaard zo'n soort van rem op voor de rits, gewoon stukje leer met drukker wat over de rits valt.

Vigilant

• Senior gebruiker
Hallo, ik twijfel hier tussen de Haix Airpower P6 en Tibet. Moet goede allround schoen zijn die goede bescherming geeft tegen vocht en koude. Heeft iemand ervaring met 1 van beide modellen? Vallen ze of Haix in het algemeen true to size?

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Ik zelf loop al jaar en dag op de Haix Tibet. Ik vind het een heerlijk schoentje.

Ik heb ze in het veld, tijdens ME, surveillance en ceremoniële diensten aangehad. In alle omstandigheden een perfecte schoen voor mij.

Tevens heb ik nog de Haix Ranger BGS, Protector Pro en de Tibet Forst

Vigilant

• Senior gebruiker
Ik zelf loop al jaar en dag op de Haix Tibet. Ik vind het een heerlijk schoentje.

Ik heb ze in het veld, tijdens ME, surveillance en ceremoniële diensten aangehad. In alle omstandigheden een perfecte schoen voor mij.

Hoe is hij qua maatvoering? Zelfde maat als in je "gewone" schoenen?

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Hoe is hij qua maatvoering? Zelfde maat als in je "gewone" schoenen?

Ja, zo ongeveer wel. Ik heb normaliter 46/47 en van de Haix heb ik 47. Ik dus wel zeggen dat de maatvoering redelijk overeenkomt.

Vigilant

• Senior gebruiker

Mattijs

• Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
Denk dat ik binnenkort de Haix Airpower X 1 ga proberen. Als die lkkr zit (heb vrij smalle voet, dus word spannend) dan word dat mijn nieuwe schoen voor o.a. verkeersregelen als opbouwen festivals en BHV  :)
basis EHBO / BHV AED/reanimatie/BOA OV

Seven

• Nieuwe gebruiker
  • *
Denk dat ik binnenkort de Haix Airpower X 1 ga proberen. Als die lkkr zit (heb vrij smalle voet, dus word spannend) dan word dat mijn nieuwe schoen voor o.a. verkeersregelen als opbouwen festivals en BHV  :)

Ik heb sinds kort de Haix Fire Hero, zalige schoen en hele dag op rondlopen geen enkel probleem. Maatvoering was bij mij exact als van mijn normale schoenen.

Sophia_deVries

• Gast
Maar inderdaad, € 120,- vind ik veel geld voor een paar schoenen dat ik voor mijn werk ga dragen en welke ik zelf moet betalen.

Ok ... een bericht uit 2007

Maar moet jij je werkschoenen ZELF betalen???

Wij (chemiebedrijf) mogen ieder jaar een nieuw paar schoenen uitzoeken.
Natuurlijk moeten deze aan speciale eisen voldoen maar het merk en model mag je zelf uitkiezen.
Oke ... er is een maximumprijs (ik zou hem niet weten eerlijk gezegd) laatste paar schoenen bijna 90euro en daar is niet moeilijk over gedaan.
Met de winterjas moeten we 3 jaar doen, de zomerjas mag iedere 2 jaar worden vervangen.   Daarnaast krijg je ook nog andere werkkleding.

Alles door de werkgever betaald.

Vreemd dat jij voor je werk je werkschoenen dus zelf moet betalen?

Is dat nog steeds zo?