Plaats hier foto's van Fietsen, Brommers en Scooters

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Fietsen, Brommers en Scooters  (gelezen 16047 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #10 Gepost op: 2 mei 2007, 19:49:36
dan heb k niets gezegd.

heb alleen wel 1 kleine kanttekening: dat rode lampje aan de voorkant  :-X rood uitstralend licht naar voren mag niet

Hij brand ook niet  ;D ;D

Inderdaad is dat niet toegestaan!  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

limboke

• Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • Voertuigen fotografie.
    • 112 Maastricht
Reactie #11 Gepost op: 2 mei 2007, 19:57:59
speciaal gemaakt door een vriend voor op de 112 in actie dag in Maastricht. Daarna word hij weer gestript.

[verwijderd door de beheerder]

Edwinvw

• Senior gebruiker
Reactie #12 Gepost op: 2 mei 2007, 21:10:36
dan heb k niets gezegd.

heb alleen wel 1 kleine kanttekening: dat rode lampje aan de voorkant  :-X rood uitstralend licht naar voren mag niet

Klopt... Er zit ook zelfs een blauw lampje op, maar deze wordt alleen ter show gebruikt!!

PH-PXA

• Senior gebruiker
Reactie #13 Gepost op: 2 mei 2007, 21:16:07
Waarom is dat niet toegestaan???

Hij brand ook niet  ;D ;D

Inderdaad is dat niet toegestaan!  ;)

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #14 Gepost op: 2 mei 2007, 21:17:30
Roodstralend licht wat naar vorenschijnt is niet toegestaan!

maar even ontopic maar weer!

Jos v L

• Senior gebruiker
  • Dbbo & Vrw Brandweer
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #15 Gepost op: 3 mei 2007, 18:22:32
Het is dan geen officiele fiets, maar ik heb hem zelf gemaakt voor als ik naar een uitruk ga!
Kijk met plezier,

Dat meen je toch niet serieus he?

Een beetje brandweerkorps moet zich toch kapot schamen als iemand op zo een fiets bij een incident aankomt. Wat is de volgende stap? Een rode VW golf met striping en brwfotograaf ? Nou wil ik jou als persoon absoluut niet afkraken maar dit vind ik nou echt alles slaan. Hoe reageren omstanders op jou en je fiets? Het is een leuke fiets voor de fun, maar toch niet om mee naar een uitruk te gaan.
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #16 Gepost op: 3 mei 2007, 19:04:36
Nu wil ik me er niet alteveel mee bemoeien omdat ik de persoon in kwestie ken, maar volgens mij gaat het hier over fietsen en dergelijke! Voor overige zaken kun je een PM sturen!

Vanaf nu gewoon ontopic en anders over dit soort zaken een PM sturen!

Karim

• Gast
Reactie #17 Gepost op: 3 mei 2007, 19:14:26
Nu wil ik me er niet alteveel mee bemoeien omdat ik de persoon in kwestie ken, maar volgens mij gaat het hier over fietsen en dergelijke! Voor overige zaken kun je een PM sturen!

Ik dacht dat dit een discussieforum was, en niet 'n enkel-plaatjes-post forum...

Als iemand 'n fiets met brandweerstriping post dan is 't toch normaal dat andere nieuwsgierigen daar wat vragen over stellen, en dan kan de poster daar gewoon zelf antwoord op geven om wat duidelijkheid te scheppen.

Via de PM krijgt niemand 't mee, dus dit soort dingen (zolang 't gewoon bij 'n paar posts blijft) moet mijns inziens gewoon over 't forum kunnen zonder dat er weer direct "PM!!!" geroepen moet worden...

En na uitleg en 'n paar eventuele vragen kan er weer gewoon verder gegaan worden met de plaatjes.

Jos v L

• Senior gebruiker
  • Dbbo & Vrw Brandweer
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #18 Gepost op: 3 mei 2007, 19:37:35

Niet vervelend bedoeld Jerommeke maar het roodstralend licht wat naar voren schijnt dat niet is toegestaan is dan toch ook oftopic? In dit onderwerp zijn trouwens wel meer andwoorden oftopic.
We moeten hier niet meten met 2 maten. Ik stel alleen maar een serieuze vraag naar aanleiding van een post die gerelateerd is aan het onderwerp.
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #19 Gepost op: 3 mei 2007, 23:08:35
Niet vervelend bedoeld Jerommeke maar het roodstralend licht wat naar voren schijnt dat niet is toegestaan is dan toch ook oftopic? In dit onderwerp zijn trouwens wel meer andwoorden oftopic.
We moeten hier niet meten met 2 maten. Ik stel alleen maar een serieuze vraag naar aanleiding van een post die gerelateerd is aan het onderwerp.

Even hierop ingaand (iets wat uitzonderlijk is, alleen om uit te leggen waarom!), er is vanuit een aantal leden gereageerd dat er nu wel erg ver van het topic word afgeweken! Vandaar dat ik besloten heb om in te grijpen!

1 2 3 4 posts die afwijken van de topic titel (PLAATS HIER FOTO's van hv fietsen brommers en scooters) dat kan, maar als het meer word is het meer iets voor een eigen topic!

Nogmaals OF een nieuw topic OF ontopic hier verder gaan en PM's sturen!