Aangezien deze casus waargebeurd is en hier ongeveer ophield, heb ik besloten geen fictief einde aan deze casus te knopen om hem nog wat te verlengen.
Destijds was er redelijk snel een steward te plaatsen die niet echt fantastische EHBO-skills had, maar wel snel een ambu ter plaatse had waarna ik vrolijk verder vakantie ben gaan vieren (Kerstinkopen... Geen betere stad dan Londen daarvoor). De situatie bleef redelijk stabiel, wel was de man dusdanig dronken dat ik hem niet kon overtuigen om te blijven liggen en zijn nek te kunnen stabiliseren. (Helaas, geen spannende plotwendingen dat hij was overvallen, een hypo had, e.d. Natuurlijk wel altijd goed om daar aan te denken.)
Na afloop wel nog even staan praten met de Italiaanse hulpverlener. Hij zou gaan beginnen met de opleiding tot ambulance... (geen idee welk systeem ze daar hanteren maar dat kon ik uit zijn verhaal opmaken, Italianen zijn nu niet bepaald befaamd om hun goede Engels). Zijn vrienden hadden hem dus gelijk naar voren geschoven maar hij had eigenlijk nog nul komma nul ervaring en redelijk in paniek geraakt.
Mocht zich niemand aanmelden voor een casus bij één van de mod's dan heb ik ergens volgende week wel weer een casus. Hoe bevalt het eerst antwoorden via PM? Is dat iets wat erin moet blijven of niet?