Grote woningbrand - Heemstede 09-04-2007

Auteur Topic: Grote woningbrand - Heemstede 09-04-2007  (gelezen 8941 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Sander Koelman

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 189
  • -ALPHA- DHR KOELMAN GRAAG TEL. CONTACT MET DE KAZE
Reactie #30 Gepost op: 11 april 2007, 16:59:28
Al die centralisten die worden gealarmeerd zijn voor de VC en de COH. In totaal zijn er 5 personen nodig. 2 op de HA583+COH590 en 3 op de VC591. Naast de alarmering per pager worden zij gealarmeerd via de communicator (computerprogramma) die net zo lang allerlei centralisten blijft bellen en pagen tot dat er 5 centralisten op komen. Voor de uitruk van de VC en de COH worden 4 vrijwillig centralisten en 1 beroeps centralist gealarmeerd.
Ik zelf ben vrijwillig centralist maar had bij deze brand het mooiste uitzicht zie foto.

Welkom op het forum Jeroen!

Inderdaad een hele knappe actie-foto.

Groeten uit het mooie Beverwijk ;)

Spreek je


risico maatschappij

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #31 Gepost op: 11 april 2007, 17:29:26
Welkom op het forum Jeroen!

Inderdaad een hele knappe actie-foto.

Groeten uit het mooie Beverwijk ;)

Spreek je

Ja, bedankt Sander. Volgende keer maar weer eens een mooie fik in Beverwijk!!! O0
Jullie krijgen trouwens wel een mooie nieuwe haakarmvoertuig, werd weleens tijd ook.


risico maatschappij

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #32 Gepost op: 11 april 2007, 17:34:26
he pro-actie...je vergeet het woord mooi voor mijn foto!  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
grt
K1

PS beetje bijgekomen van die enorme bosbrand van maandag ;)

Ja, sorry K1 het is echt een super mooie foto geworden. Maar ik moet ook een beetje oppassen dat ik onze huisfotograaf niet beledig. Ik zal binnenkort ook nog even contact met je op nemen want dit is wel een leuke foto voor thuis aan de wand.

groetjes,

Jeroen


Sander Koelman

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 189
  • -ALPHA- DHR KOELMAN GRAAG TEL. CONTACT MET DE KAZE
Reactie #33 Gepost op: 11 april 2007, 17:50:36
Ja, bedankt Sander. Volgende keer maar weer eens een mooie fik in Beverwijk!!! O0
Jullie krijgen trouwens wel een mooie nieuwe haakarmvoertuig, werd weleens tijd ook.

Een grote brand in Beverwijk....daar hou ik je aan. Ja gelukkig gaat dat ouwe wrak eindelijk weg, en krijgen we er (als het goed is) een mooie volvo voor terug. De foto's zien er veelbelovend uit. Verwachting is week 22. Kom wel een keer langs, moet die gloednieuwe trap van jullie ook eens een keer van dichtbij bewonderen. Echt een schitterend voertuig.


VRK Fotografen

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,355
    • Brandweer Kennemerland VRK
Reactie #34 Gepost op: 11 april 2007, 17:53:27
Ja, sorry K1 het is echt een super mooie foto geworden. Maar ik moet ook een beetje oppassen dat ik onze huisfotograaf niet beledig. Ik zal binnenkort ook nog even contact met je op nemen want dit is wel een leuke foto voor thuis aan de wand.

groetjes,

Jeroen

Jullie huisfotograaf en ik zijn als 2 handen op zijn buik ;D ;D
Maar je weet me te vinden, komt het wel weer goed!

Is trouwens bekend wat de oorzaak was?
Mike Berghoeffs - District Noord Jan Kol jr. - District Midden George Bakker - District Zuid Jeffrey Koper - District Zuid  (Coördinator Brandweerfoto


VRK Fotografen

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,355
    • Brandweer Kennemerland VRK
Reactie #35 Gepost op: 12 april 2007, 23:02:05
Hey Jeroen hier K²

Op die buik ligt ook het cdtje met al die mooie foto's van K¹
En mij beledigen met K¹ doe je niet hoor!
Van hem kan ik t hebben...

Groetjes K²
Mike Berghoeffs - District Noord Jan Kol jr. - District Midden George Bakker - District Zuid Jeffrey Koper - District Zuid  (Coördinator Brandweerfoto