Laatste UPDATE:
Voor de pers en mensen met prof camera's wordt er aan de oost kant van het gebouw
een speciale tribune opgebouwd.(een zogenaamde GLBN tribune hier kunt u razend snel op en weer af voor spectaculaire foto's)
Deze zal voorzien zijn van alle luxe. en met name het uitzicht.
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrr je moet wel aan kunnen tonen dat je uit Rotterdam komt voor die 5 eurie anders wordt het duurder.
Gr.J.
Zo hehe ik heb gelukkig weer een aantal van jullie op de kast weten te krijgen.
Rede?
Moeten sommige van jullie hun reacties maar eens terug lezen op voorgaande berichten.
Even voor de duidelijkheid:
de Oostkant van het gebouw is dus de zijkant waar de sloot ligt
En een GLBN stelling is dus een GLijBaaN maw snel erop en ......vul de rest zelf maar in
Mijn berichtje tussendoor was dus een opnaaier(kijk eens goed naar de duivel kopjes) en zie hier het resultaat.
Een hoop Bullshit om niks, als je naar een IVIC gaat leg je 12,50 Euro neer om foto's te maken en dat vinden jullie prima.
En als het waar is van die 5 euro dan breekt de pleuris los. Is dat niet een beetje bekrompen??
Van de rest weet ik niks af, maar ik neem aan dat er gewoon gefilmd en gefotoot mag worden, want wat is nou betere publiciteit.
1 ding weet ik wel , ik hoef mezelf na zaterdag NIET 100 keer terug te vinden op dit of ander forum.
Oh en Patries Jammer hoor.
@ SEH zustertje ben jij er nu ook of ook niet?