@ Karim.
Zucht,........die rea had ik al verwacht vandaar mijn onderschrift MIJN mening okay.
De dierentuin dit,de dierentuin dat,....
Maar goed het feit dat ze het niet wist kan naar het rijk der fabeltjes,
want ze is diverse malen aangesproken(geschreven zelfs) door het personeel(directie) om deze groep wat minder actief te benaderen.
Oh en even ter info Karim, want ik ben normaal gesproken wel wat profesionelere antwoorden gewend van jou.
Zou je zo vriendelijk willen zijn om mijn familie hier niet in te willen betrekken, dankje.
Waarom die "zucht" ?
Ik zeg toch nergens dat er iets mis is met jou mening, ik geef alleen mijn mening weer hier, en die is nu toevallig anders als die van jou, maar dat is toch waar dit hele forum om draaid ?
Ik respecteer jou mening, ik heb alleen 'n andere.
Zolang niemand precies weet wat er precies gebeurd is kunnen we alleen maar blijven speculeren, en zeggen wie wij denken dat de schuldige is.
Wellicht heeft die vrouw zich na die brieven wel anders gedragen bij de gorilla's, misschien heeft ze in de week/weken na die brief wel helemaal niet meer tegen dat beest gelachen, maar ging ze er alleen staan kijken, en dat kan je toch moeilijk iemand verbieden.
Zolang niemand weet wat er zeker is gebeurd die dag en de period daarvoor kunnen we daar alleen maar over speculeren, en mijn mening is dan toevallig dat de dierentuin meer had moeten doen (waarom hebben zij maar 'n 4 meter gracht terwijl die andere er bijv. eentje van 7 meter heeft, en waarom geen hek zoals deze mevrouw al eens had voorgesteld).
En als we 't dan toch over "profesionelere antwoorden" antwoorden hebben, het woord "mens" de hele tijd tussen haakjes zetten, als zij geen waardig mens meer is omdat ze is aangevallen door dat beest getuigt ook niet echt van profesionaliteit toch.
En ik betrek nergens jou familie hierin, ik zeg alleen stel je eens voor als dat jou moeder was overkomen, omdat er een heel artikel hier staat waar haar dochter aan het woord is.
Ik zou in iedergeval heel kwaad op die dierentuin zijn als dat mijn moeder geweest zou zijn...