Politieman met opvallende tattoo. Kan dat?

Auteur Topic: Politieman met opvallende tattoo. Kan dat?  (gelezen 86086 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #210 Gepost op: 2 december 2014, 00:52:56
Citaat van: Firefighter1970-b.d. link=msg=1311895 date=1417477594
Op zich is een baard, net als een tatoo, een uiterlijk kenmerk waar bepaalde mensen zich aan kunnen willen ergeren. ;)
Toch heb ik liever een tatoo op een bepaalde plek dan een baard op diezelfde plek  of ik mij daar nou aan erger of niet  ;)
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


Bert65

  • Heden vervoersbranche, voorheen medewerker Dierenambulance
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,998
Reactie #211 Gepost op: 2 december 2014, 01:17:00
Citaat van: moppersmurf link=msg=1311897 date=1417477976
Toch heb ik liever een tatoo op een bepaalde plek dan een baard op diezelfde plek  of ik mij daar nou aan erger of niet  ;)
Dan zal dat wel geen aanstootgevende tattoo zijn. ;)


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #212 Gepost op: 2 december 2014, 10:23:24
Politieman met opvallende tattoo. Kan dat?

Patrick Spronken @waMstr_West
Patrick Spronken | wijkagent Blauwdorp, Mariaberg en Trichterveld. Taakveldaccenthouder politieboot, Maas/Julianakanaal/ Zuid Willemsvaart en woonboot locaties.
Limburg politie.nl


@HVpolitieNL #HVforumNL #Politie ik persoonlijk vind van niet. Een minister, gouverneur, burgemeester ëct tonen hun tatoeages ook niet.

7:21 PM - 1 Dec 2014
Samen sterk in de hulpverlening!


hoefhaan

  • IC VPK, Ambulance VPK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 818
  • maak ze beter!
Reactie #213 Gepost op: 3 december 2014, 10:13:46
Heerlijke discussie...  8)

Eigenlijk willen we dus dat een politie agent de perfecte mens is die onder geen enkele groep valt?
Willen we dan echt zo graag mensen in hokjes indelen?
Wanneer zouden we eens leren dat de buitenkant niet weergeeft wat er aan de binnenkant speelt? dat de buitenkant niet aangeeft hoe iemand waarschijnlijk wel zal denken en waarschijnlijk wel zal handelen?
Het moeite hebben met een persoonlijk voorkomen zegt veel meer over de persoon die daar wat van vindt dan over de persoon zelf.
Hoe meer we ons uiterlijk zouden aanpassen aan wat men er van vind hoe sterker we het gevoel maken dat alles wat afwijkt niet goed is.

Laten we allemaal eens gek doen, dan wordt dat vanzelf normaal!  :P
Trained to save your ass, not to kiss it! :-)  Uitspraken hier doe ik uit persoonlijke titel en niet namens mijn werkgever.


FP924

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
Reactie #214 Gepost op: 1 mei 2016, 16:43:16
Om de discussie nog even aan te zwengelen, ik kwam deze foto tegen op Regio15 bij het artikel van de grote brand in het Marriot hotel.
Wat vinden jullie? De rechtse agent hebben we het dan over voor de duidelijkheid



Bron: http://www.regio15.nl/nieuws/lijst-weergave/20-branden/25118-zeer-grote-brand-the-hague-marriott-hotel-den-haag


DaMook

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 822
  • BHV'er
Reactie #215 Gepost op: 1 mei 2016, 17:15:46
Mooie tattoo :) .

Ik blijf erbij, moet kunnen.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)


Prio1

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
Reactie #216 Gepost op: 1 mei 2016, 17:24:58
Met het nieuwe uniform mag het zichtbaar weer.
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,085
Reactie #217 Gepost op: 1 mei 2016, 20:38:02
Mooie tattoo. Niets mis mee. Zo lang het niet om geloofsovertuigingen of provocerende dingen gaat zie ik het probleem ook niet.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


HTVP Amersfoort

  • Aspirant hoofdagent Politie eenheid Midden Nederland, ex Marechaussee,
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 58
Reactie #218 Gepost op: 1 mei 2016, 23:46:56
Wat ik van de werving en selectie heb begrepen is dat het nog steeds niet mag. Dit schijnt te staan in de code neutraliteit?? Ik weet er het fijne niet van maar dit werd mij verteld. Wie weet kunnen jullie er meer mee.
Alles wat ik zeg is mijn mening en is niet te koppelen aan een organisatie.


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #219 Gepost op: 2 mei 2016, 01:30:49
Citaat van: DiNozzo link=msg=1421762 date=1462127882
Mooie tattoo. Niets mis mee. Zo lang het niet om geloofsovertuigingen of provocerende dingen gaat zie ik het probleem ook niet.

Ga ik volledig in mee.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel